  • 11. Data: 2009-04-01 08:49:48
    Temat: Re: cbr 1000rr,przedwczesny prima aprilis,czy zajaczek?:)
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    news:gqv8iv$7fu$1@news.onet.pl...
    > Kolego. Badz tak mily i poczytaj o Netykiecie a takze zastosuj sie do jej
    > regul (link w stopce).

    Znam stronke, ale dziekuje - za link.

    > Szczegolnej uwadze polecam cytowanie. Jesli zas

    Ok, ale w sumie to nigdy nie zostawialem naglowkow - program pocztowy
    rozwija mi w drzewku. Mea culpa, bo nie myslalem o uzytkownikach innych
    metod przegladania grupy.

    > gadasz sam ze soba i tak lubisz to, po prostu, zignoruj moja prosbe

    Nie obrazaj sie jak znowu zapomne nie wyciac naglowka, ok? Ale obiecuje sie
    pilnowac.

    > "przywitaj sie z kolegami" (c) by MouMax.

    A dziekuje, ja juz przywitany;) i ciagle mam pare butelek po mixolu do
    zjedzenia - http://tinyurl.com/d56fyp

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2009-04-01 09:12:50
    Temat: Re: cbr 1000rr,przedwczesny prima aprilis,czy zajaczek?:) [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ivam" <f...@-...fm> wrote in message
> [...]

    > sie pilnowac.

    > A dziekuje, ja juz przywitany;) i ciagle mam pare butelek po mixolu do

    Obrazanie sie za to co ktos napisal w Internecie to dziecinada. Powyzsze
    "zaproszenie", na tej grupie oczywiscie, przyjelo sie od Mad Maxa:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    cd641764099ff77d?
    i oznacza zapakowanie delikwenta do killfile. Posiadanie bardzo aktywnych
    osobnikow we wspomnianym filtrze bardzo utrudnia czytanie pozostalych nie
    stosujacych sie do zasad cytowania, nawet w widoku drzewa.
    Nie bierz tego co powyzej do ziebie, to tylko Internet. Juz kiedys pisalem,
    nie widzac sensu korespondowania z beznadziejnymi przypadkami, sikaczowcy,
    analfabeci i niepoprawni blogerzy "witaja sie" automatycznie.
    Chcesz by ludzie mysleli o Tobie - postaraj sie zobowiazac ich do
    wzajemnosci myslac o nich i okazujac to. Jestesmy rozni, mamy rozne potrzeby
    i swiatopoglady lecz ciagle ten sam zbior zasad. Ich olewanie, zwlaszcza
    jawne i nonszalanckie to zwykle buractwo. Uf ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 13. Data: 2009-04-01 16:08:16
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    > Obrazanie sie za to co ktos napisal w Internecie to dziecinada.

    A kto sie obraza? Powaznie pytam - zle odczytales moje intencje;)

    > Powyzsze "zaproszenie", na tej grupie oczywiscie, przyjelo sie od Mad
    > Maxa:

    Aaaaa... napisales Mou Max'a. Probowalem wyguglac, ale mi nie szlo, wiec sie
    poddalem i odebralem doslownie;)

    > Nie bierz tego co powyzej do ziebie, to tylko Internet. Juz kiedys
    > pisalem,

    No co Ty? Ja z tych reformowalnych (nicka zmienialem 2 razy, bo "Mavi" za
    bardzo komus przypominalo "Maverick", a "Maverick No1" juz mnie calkiem z
    Maverickiem od malowania mylilo)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2009-04-01 18:34:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 21:01:11 +0000, pitbull127 napisał(a):

    > czy to możliwe???opłaca się nawet samemu pojechać do Londynu..a tak na
    > serio to czy jest możliwość,sprawdzenia wiarygodności takiej
    > oferty(oprócz opcji odbiór osobisty)

    skąd się jeszcze biorą takie naiwniaki?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 15. Data: 2009-04-02 05:50:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ivam" <f...@-...fm> wrote in message
    > "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    >
    > A kto sie obraza? Powaznie pytam - zle odczytales moje intencje;)

    Odnosilem sie do tekstu (cytuje) : "Nie obrazaj sie jak znowu zapomne nie
    wyciac naglowka, ok? "

    > Aaaaa... napisales Mou Max'a. Probowalem wyguglac, ale mi nie szlo, wiec
    > sie poddalem i odebralem doslownie;)

    Ciesze sie zatem ze moglem pomoc ;)