  • 1. Data: 2010-04-27 19:41:34
    Temat: brudny pasek na Kino Polska
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Już po raz kolejny zauważyłem poziomy pasek "brudów" na kino Polska. Mniej
    więcej na środku wysokości.
    Występuje na filmach fabularnych, nie zaobserwowałem na Reksiu :)
    To nie jest wina telewizora - bo za ten robi monitor komputerowy i przy
    normalnej pracy tego nie widać.
    Czy oni wszystko "cyfryzowali" na brudnym sprzęcie?

    pozdrawiam

    pitpull

  • 2. Data: 2010-04-28 07:54:31
    Temat: Re: brudny pasek na Kino Polska
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > normalnej pracy tego nie widać.
    > Czy oni wszystko "cyfryzowali" na brudnym sprzęcie?

    potwierdzam, mam to samo

  • 3. Data: 2010-04-28 08:43:23
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > potwierdzam, mam to samo
    Już prawie od roku, na niektórych filmach widać ten pasek.
    Wygląda to tak jakby, była rysa w projektorze z którego akurat puszczają
    film.

  • 4. Data: 2010-04-28 09:21:25
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-04-27 21:41, pitpull donosi, że:
    > Występuje na filmach fabularnych, nie zaobserwowałem na Reksiu :)
    > To nie jest wina telewizora - bo za ten robi monitor komputerowy i przy
    > normalnej pracy tego nie widać.
    Ewidentnie problem po stronie nadawcy; zauważalny i telewizji kablowej,
    jak i w przekazie cyfrowym.