    From: "Edi" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: bmw k100 RS nie swieci kontrolka temperatury cieczy
    Date: Tue, 28 Jul 2009 00:55:13 +0200

    Witam
    Mam klopot, kontrolka od temperatury cieczy chlodzacej w mojej BMW K100RS
    1985r wogole nie swieci. Wg .mnie powinna zaswiecic przy "przekreceniu"
    kluczyka tzn. przed uruchomieniem, tak jak inne kontrolki np od ladowania
    czy cisnienia oleju (te sie pala prawidlowo) i swiecic do uruchomienia
    silnika. Tak sie niestety nie dzieje. Wentylator wydaje sie dzialac
    prawidlowo, stalem w korku w goracy dzien i po jakims czasie wentylator sie
    uruchomil.
    Dobralem sie do czujnika temperatury, ktory jest zamontowany w przedniej
    lewej czesci silnika. Odpiolem wtyczke, sprawdzilem kontrolke przy
    rozwartych i zwartych koncowkach, bez zmian, kontrolka przy wlaczonym
    zaplonie nie swieci. W wyjeta zlaczke wpilem inny czujnik temperatury, ktory
    dotknalem do "masy", bez zmian, kontrolka nie swieci.
    Motocykl kupilem juz z taka przypadloscia, nie wiem od kiedy to nie dziala.
    Poprzedni wlasciciel podobno tego nie zauwazyl.
    Od czego zaczac, gdzie szukac przyczyny, bede zobowiazany za podpowiedz.

    Zarowka kontrolki sprawna.

    Pozdrawiam
    Edi
    cerberon wytnij to @poczta.onet.pl