  • 1. Data: 2010-03-05 19:08:51
    Temat: baterie do telefonów - które są składane z ogniw 1.2V?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Potrzebuje akumulatorek mniejszy wymiarami niż 4xr6. O ile pamietam
    kiedyś dawno temu baterie do telefonów komórkowych były składane z
    takich "bloczków" w ilości 3 ogniw na jedna baterie. niestety rozkopałem
    baterie z ericsona r320 i jest jedna cegiełka 3.6v. wiecie moze jaki
    telefon ( zdostępna na allegro baterią) miał zasilanie poskładane z
    ogniw 1.2v? albo gdzie takei ogniwa dostać (NIE bareirie r6 /r3)
    ToMasz

  • 2. Data: 2010-03-05 19:16:57
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > telefon ( zdostępna na allegro baterią) miał zasilanie poskładane z
    > ogniw 1.2v? albo gdzie takei ogniwa dostać (NIE bareirie r6 /r3)

    Potrzebujesz ogniwa NiCd lub NiMH.
    Zajrzyj na http://www.batimex.pl/

    Paweł

  • 3. Data: 2010-03-07 09:34:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Mar 2010 20:08:51 +0100, ToMasz wrote:
    >Potrzebuje akumulatorek mniejszy wymiarami niż 4xr6.

    4x AAA ?

    >O ile pamietam
    >kiedyś dawno temu baterie do telefonów komórkowych były składane z
    >takich "bloczków" w ilości 3 ogniw na jedna baterie.

    Stare siemensy z serii 35, bodajze do A36 byla taka grubsza bateria.
    Ale kupic tego sie pewnie nie da, bo dzialaly tez na litowych.

    O,moze sie jeszcze da [sprawdzic czy nie litowa]
    http://www.allegro.pl/item926097210_bateria_siemens_
    a35_a40_nimh_650mah.html
    http://www.allegro.pl/item945719946_bateria_siemens_
    a35_a40_ni_mh_650mah_wyprzedaz.html

    Stare motorolki, bodajze c160 i d520 - mialy pakiet 4 ogniw,
    ale to byly chyba wlasnie R6 i AAA w tym pakiecie.

    Niektore nokie z bateriami 2.4V.

    Jesli nie batimex, to moze www.wamtechnik.pl, ewentualnie przejdz sie
    do jakiegos sklepu z telefonami stacjonarnymi - bezprzewodowe tez
    uzywaly baterii.

    J.