  • 11. Data: 2011-07-02 20:11:28
    Temat: Re: (było o telefonach, jest o portkach)
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iunna7$q4$1@news.onet.pl...
    > Właśnie wczoraj po testowałem nową koncepcję, zamiast kurtki tex z
    > membraną,
    > letnia bez ochrony przed deszczem, na to kurtka goretex z USdemobilu.
    Jaka kurtka?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 12. Data: 2011-07-02 22:56:00
    Temat: Re: (by?o o telefonach, jest o portkach)
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 02.07.2011 Bartek Kacprzak <b...@w...pl> napisał/a:

    > Jaka kurtka?

    No to zadałeś mi rozrywki. Po wpisaniu numeru w google wyskoczyło coś
    takiego: http://satanizm.eu/samobOjca-okalecza-SiE-brZytwa.mp
    4

    albo:
    <http://www.goreprotectivefabrics.com/remote/Satelli
    te/Army/ECWCS-2G?sectorid=1169509172251&activity1=Ar
    my&prodtype1=Outerwear>
    Ale moja ma inne zapięcie (ten "główny" suwak) jest inaczej schowany
    i taki wodoodporny jak w nowoczesnych kurtkach trekingowych. Takie
    suwaki schowane za podwójną zakładką mam w 2 kurtkach tex dedykowanych
    na moto, i to nie działa. Zawsze coś się źle ułoży na motocyklu i
    przeciekały w większym deszczu w okolicach pasa. Ta dała radę i oprócz
    sadzawki w dolnych kieszeniach było zupełnie sucho. Szerokie rzepy na
    rękawach dały radę, ściągacze w pasie, na samym dole i kołnierz tyż.
    Kurtka nie jest nowa, znaczy nową kupiłem ponad pół roku temu i łażę
    w niej zawsze gdy tylko nie muszę wyglądać jak człowiek. Więc mam
    nadzieję że to nie był jednorazowy wybryk i będzie dalej dawać radę.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2011-07-03 12:33:39
    Temat: Re: bajeranckie telefony w trasi e, nawigacja GPS, deszczowe spo s trzeżenia.
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:

    > No, ale to juz bylo. Kondomy to stary jak swiat wynalazek. Nie przemoknie,
    > ale sie spocisz od srodka.

    Nawet gdy lekko sie ubierzesz pod spod?

    > Dla mnie wada jest ze zajmuje cenne miejsce.
    > Trzeba tez wiedziec kiedy go zalozyc, a nie tak jak zrobilem ostatnio w Norwegii

    Aha.

    > A bylo tak:
    > Hmm... chmurzy sie...moze by sie przebrac???
    > Eee, pewnie nie bedzie padac...szkoda czasu!
    > To male chmurki...
    > Cholera, moze stanac?
    > To tylko pare kropli...szkoda stawac...
    > Za tymi gorkami pewnie przestanie!
    > "
    > "
    > O! Przejasnia sie!
    > "
    > kurwa mac!
    > "
    > "
    > Nieee...snieg z deszczem? w czerwcu???

    Grad mnie dopadł omiedzy rudnikiem a Nową Sarzyną... Musialem poczekac az
    przestanie lac a bedzie siąpic...

    > Boszzzz, czemu sie nie przebralem....
    > "
    > "
    > I tak lalo i pizdzilo przez dobre kilkaset km, ale mi juz bylo wszystko jedno.

    Cale szczescie ze u mnie bylo mniej...

    > W firmowej kurtce Halvarsson szlak trafil telefon i aparat a dokumenty zamokly
    > Spodnie przemokly oczywiscie od razu :(
    > Kondoma przywiozlem do domu zapakowanego fabrycznie :))

    To reczywiscie nie najlepiej...

    Pozdro.
    --
    Glub SW-T400

  • 14. Data: 2011-07-04 05:50:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 01:36, kakmar pisze:

    > Więc jeśli ktoś planuje wakacyjną trasę ze wspomaganiem
    > nowoczesnego telefonu z mapą i GPS to radzę sprawdzić pogodę ;)

    To juz wiesz dlaczego sie uzywa dedykowanych dzipijesow ;)

    pozdr
    newrom
    PS. albo pudelek typu otter czy aqua box.
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 15. Data: 2011-07-04 06:02:46
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    > To juz wiesz dlaczego sie uzywa dedykowanych dzipijesow ;)

    Etam, jeżdżę na Nokia Maps i powiem tylko tyle, że wystarcza. Ostatnio
    miałem straszne problemy przy przejściu z Nokii E71 na E72 ale jakoś
    ruszyła i nawet działa.
    Nie jest jakaś super, jak się planuje trasę w nieznane trzeba usiąść
    przed kompem i sobie poustawiać punkty przelotowe bo potrafi poprowadzić
    naprawdę głupio, ale kurcze, nie ma nawigacji idealnych, a ta jest za
    darmo i jest w telefonie, który i tak noszę, a ja nie cierpię mieć
    kolejnych pudełeczek do noszenia.
    Ma jedną ogromną wadę - nie da się przesuwać mapy po tym, jak obliczy
    już trasę, da się tylko powiększać i pomniejszać, strasznie to utrudnia
    obejrzenie trasy i skorygowanie tak, jak mi się podoba. (nie wiem jak w
    dotykowych ekranach).

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 16. Data: 2011-07-04 17:09:24
    Temat: Re: (by3o o telefonach, jest o portkach)
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości news:iuo7m0>
> [...]
    > w niej zawsze gdy tylko nie muszę wyglądać jak człowiek. Więc mam
    > nadzieję że to nie był jednorazowy wybryk i będzie dalej dawać radę.
    czyli poprzednia generacja ECWCSa, jak ta Ci sie szczochra, sprobuj zanabyc
    nastepna generacje ECWCS III, kurtke level 6.
    http://www.armyproperty.com/Equipment-Info/ECWCS_Lev
    el_6_NSN.htm
    Nie wiem jaki powinien byc deszcz, zeby przepuscila wode. :)
    Plusem jest tez dosc duzy kaptur, ktory umozliwia schowanie pod niego
    integrala :)
    Minusem jest brak gore-texa pod spodem, ale za to mozna ja jesli bedziesz
    mial o rozmiar wieksza zalozyc ja na kurtke motocyklowa.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 17. Data: 2011-07-04 18:17:39
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 04.07.2011 07:50, Roman Niewiarowski pisze:
    > PS. albo pudelek typu otter czy aqua box.

    Przeczytałem "pudelek" i zastanawiałem się przez chwilę o co ku(R)wa chodzi.

  • 18. Data: 2011-07-05 11:35:00
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Mnie udało sie wyrwać spodnie SOLOGNAC INVERNESS 100 z DECATHLONU za
    50 PLN (Jakiś miesiąc temu w sklepie przy M1 w Wawie). Wziąłem na tyle
    duże, że nie mam problemu z zakładaniem przez buty a i nigdzie nie
    odstają. Początkowo martwiły mnie dziury w miejscach kieszeni (aby
    można było się podrapać tam gdzie trzeba albo wyjąć coś z kieszeni
    spodni właściwych) ale okazało się że zakładki są wystarczające i dają
    radę.
    Suwak z tyłu jest na tyle duży że po jego rozpięciu mogę zawinąć
    spodnie do połowy uda, założyć buty, ochraniacze na kolana i dopiero
    zakryć to spodniami, zapiąć suwak.

    http://www.decathlon.com.pl/PL/inverness-100-zielone
    -ir-21879976/

    Szczerze polecam, bo już 3 deszcze z czego jeden duży przetrwały i nie
    popuściły (w sumie nie ma co popuszczać bo to szczelna prezerwatywa
    bez żadnych membran).

    Pozdrawiam,
    Ekim