  • Data: 2009-01-30 17:40:11
    Temat: automatyczne przepisywanie danych z formularzy
    Od: "Piotr " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki temat i w sumie nie wiem czy na właściwą grupę. Mam 2 systemy online
    (obsługiwane przeglądarką), system A generuje dane które trzeba wprowadzić do
    formularza systemu B. Do systemu A mam pełen dostęp, mogę wygenerować te dane
    w dowolnej formie. System B jest zamknięty i nikt nie chce napisać importu
    danych. No i jak taki osiołek robię to ctrl+c / ctrl+v między zakładkami w
    Firefoksie. Jak ułatwić sobie życie? Może znacie jakieś narzędzia pozwalające
    importować dane i wklejać jednym klikiem w zdefiniowane pola formularza?
    Przeglądnąłem form-fillery ale takiej opcji nigdzie nie widziałem.