eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[asm] normalize na fpu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2012-08-13 22:21:58
    Temat: Re: normalize na fpu
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13 Sie, 20:07, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote:> On 12 Sie, 11:48, "
    kenobi"<f...@g...pl>  wrote:
    >
    > >> 90 cykli - i tak szybciej niz to co wyprodukowal moj
    > >> kompiletor (150)  [dokladnie nie wiem nawet czemu
    > >> moze przez to ze ta funkcja jest okrojona tj nie
    > >> sprawdza czy nie ma dzielenia przez 0 ;-)
    >
    > > Sprzed kt rej wojny to kompilator?
    > [...]
    > > Na oko wr cz szybciej:)
    >
    > A jakby tak u y SSE? - przecie nie robi si normalizacji na jednym
    > wektorze tylko zazwyczaj na ca ej paczce, wi c warto zadba o potokowo :
    >
    > - zapakowa wektor (a,b,c,0)

    Masz na myśli tablice struktur zawierających abc?

    > - MULPS
    > - 3 MOV* + ADD, eby dosta sum
    > - SQRTSS
    > - 3 MOV* eby powieli 3 razy
    > - DIVPS

    Hmm, tu w kompilator bym nie wierzył. A ręcznie pisać
    w asm?

    To ja może odpale matlaba z dużymi tablicami a,b,c
    albo wręcz tablicą 3*n ;)

    pzdr
    bartekltg




    pzdr
    bartekltg


  • 12. Data: 2012-08-13 22:54:44
    Temat: Re: normalize na fpu
    Od: " kenobi" <f...@W...gazeta.pl>

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

    > On 13 Sie, 20:07, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > > On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote:> On 12 Sie, 11:48, " kenobi"<fir.WY=
    > T...@gazeta.pl> =A0wrote:
    > >
    > > >> 90 cykli - i tak szybciej niz to co wyprodukowal moj
    > > >> kompiletor (150) =A0[dokladnie nie wiem nawet czemu
    > > >> moze przez to ze ta funkcja jest okrojona tj nie
    > > >> sprawdza czy nie ma dzielenia przez 0 ;-)
    > >
    > > > Sprzed kt rej wojny to kompilator?
    > > [...]
    > > > Na oko wr cz szybciej:)
    > >
    > > A jakby tak u y SSE? - przecie nie robi si normalizacji na jednym
    > > wektorze tylko zazwyczaj na ca ej paczce, wi c warto zadba o potokowo :
    > >
    > > - zapakowa wektor (a,b,c,0)
    >
    > Masz na my=B6li tablice struktur zawieraj=B1cych abc?
    >
    > > - MULPS
    > > - 3 MOV* + ADD, eby dosta sum
    > > - SQRTSS
    > > - 3 MOV* eby powieli 3 razy
    > > - DIVPS
    >
    > Hmm, tu w kompilator bym nie wierzy=B3. A r=EAcznie pisa=E6
    > w asm?
    >

    a dlaczego nie? Nie rozumiem tej roznicy miedzy np pisaniem
    np skryptu a np procedury w sse, dla mnie roznica jest
    chyba glownie taka ze jedno jest szybkie a drugie wolne -
    ale moze to ja nie rozumiem tej roznicy ze wzgledu na jakas
    swoja specjalne specyfike, ? - choc watpie - ale może ktoś
    ewentualnie by mnie oswiecił (czemu pisac skrypyt a nie
    pisac funkcji w asmie ?)




    > To ja mo=BFe odpale matlaba z du=BFymi tablicami a,b,c
    > albo wr=EAcz tablic=B1 3*n ;)
    >
    > pzdr
    > bartekltg
    >
    >
    >
    >
    > pzdr
    > bartekltg
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: