-
11. Data: 2012-08-13 22:21:58
Temat: Re: normalize na fpu
Od: bartekltg <b...@g...com>
On 13 Sie, 20:07, Michoo <m...@v...pl> wrote:
> On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote:> On 12 Sie, 11:48, "
kenobi"<f...@g...pl> wrote:
>
> >> 90 cykli - i tak szybciej niz to co wyprodukowal moj
> >> kompiletor (150) [dokladnie nie wiem nawet czemu
> >> moze przez to ze ta funkcja jest okrojona tj nie
> >> sprawdza czy nie ma dzielenia przez 0 ;-)
>
> > Sprzed kt rej wojny to kompilator?
> [...]
> > Na oko wr cz szybciej:)
>
> A jakby tak u y SSE? - przecie nie robi si normalizacji na jednym
> wektorze tylko zazwyczaj na ca ej paczce, wi c warto zadba o potokowo :
>
> - zapakowa wektor (a,b,c,0)
Masz na myśli tablice struktur zawierających abc?
> - MULPS
> - 3 MOV* + ADD, eby dosta sum
> - SQRTSS
> - 3 MOV* eby powieli 3 razy
> - DIVPS
Hmm, tu w kompilator bym nie wierzył. A ręcznie pisać
w asm?
To ja może odpale matlaba z dużymi tablicami a,b,c
albo wręcz tablicą 3*n ;)
pzdr
bartekltg
pzdr
bartekltg
-
12. Data: 2012-08-13 22:54:44
Temat: Re: normalize na fpu
Od: " kenobi" <f...@W...gazeta.pl>
bartekltg <b...@g...com> napisał(a):
> On 13 Sie, 20:07, Michoo <m...@v...pl> wrote:
> > On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote:> On 12 Sie, 11:48, " kenobi"<fir.WY=
> T...@gazeta.pl> =A0wrote:
> >
> > >> 90 cykli - i tak szybciej niz to co wyprodukowal moj
> > >> kompiletor (150) =A0[dokladnie nie wiem nawet czemu
> > >> moze przez to ze ta funkcja jest okrojona tj nie
> > >> sprawdza czy nie ma dzielenia przez 0 ;-)
> >
> > > Sprzed kt rej wojny to kompilator?
> > [...]
> > > Na oko wr cz szybciej:)
> >
> > A jakby tak u y SSE? - przecie nie robi si normalizacji na jednym
> > wektorze tylko zazwyczaj na ca ej paczce, wi c warto zadba o potokowo :
> >
> > - zapakowa wektor (a,b,c,0)
>
> Masz na my=B6li tablice struktur zawieraj=B1cych abc?
>
> > - MULPS
> > - 3 MOV* + ADD, eby dosta sum
> > - SQRTSS
> > - 3 MOV* eby powieli 3 razy
> > - DIVPS
>
> Hmm, tu w kompilator bym nie wierzy=B3. A r=EAcznie pisa=E6
> w asm?
>
a dlaczego nie? Nie rozumiem tej roznicy miedzy np pisaniem
np skryptu a np procedury w sse, dla mnie roznica jest
chyba glownie taka ze jedno jest szybkie a drugie wolne -
ale moze to ja nie rozumiem tej roznicy ze wzgledu na jakas
swoja specjalne specyfike, ? - choc watpie - ale może ktoś
ewentualnie by mnie oswiecił (czemu pisac skrypyt a nie
pisac funkcji w asmie ?)
> To ja mo=BFe odpale matlaba z du=BFymi tablicami a,b,c
> albo wr=EAcz tablic=B1 3*n ;)
>
> pzdr
> bartekltg
>
>
>
>
> pzdr
> bartekltg
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/