  • Data: 2015-09-11 19:51:13
    Temat: aprilia sr 50 POMOCY !
    Od: duchu232 <Duchu232@_NOSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemano. 3 dni temu kupiłem aprilie sr 50 factory z 2005 roku, używana
    wiadomo...

    Jest problem... Jak jechałem to był próg zwalniający, zwolniłem a po progu
    rozpędziłem się do 50km/h i utrzymywałem te prędkość po progu moze z 75
    metrów i nagle zaczął zwalniac sam z siebie ( emm cos porównywalnie do
    tego jak brakuje paliwa i moto gaśnie ) jak zwalniał obróciłem się za
    siebie i zauważyłem bardzo gęsty dym wydobywający się z tłumika ( dymiło
    sie tak bardzo jak z jakiejś fabryki, siwo za mną było bardzo ) no to
    odrazu hamulcami do zera i sie zatrzymałem i sam zgasł... teraz nie chce
    mi odpalić, dodam że kopka sie całkowicie zablokowała i nie idzie ruszyć
    nią, starter też sie zablokował ( nie kręci nic tylko cyka ) ...

    Wiece może co mogło być tego przyczyną? co się mogło zepsuć ?
    jest to oryginalna sr'ka, żadnych przeróbek ani nic kompletnie. Jedynie
    jest założony tłumik LeoVince . Proszę pomóżcie :/