  • 11. Data: 2011-05-17 20:12:12
    Temat: Re: anta yagi na 28 kanal
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > No chyba, ze takie 2 w ukladzie synfazowym

    > http://www.dipol.com.pl/
    antena_telewizyjna_profesjonalna_uhf_atv_19-27-39_-_
    wyprzedaz_A8775.htm

    a czemu nie 4?
    wyglada OK

    > transformator dopasowujacy impedancje?

    kabelek odpowiedniej dlugosci

    -=-=-
    pisza:
    "Charakteryzuje się wzmocnioną konstrukcją mechaniczną"

    ale dopiero przy montazu zobaczysz co to warte:
    gołąb usiadzie i odpadnie kawalek anteny?

    -=-=-
    "Montaż trwa ok godziny." (???)
    (masz robote na dzien caly)

    =

    wiesz, dobre parametry maja anteny srubowe, helikalne:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Traqueur_acquisiti
    on.JPG
    http://en.wikipedia.org/wiki/Helical_antenna
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Antena_%C5%9Brubowa

    pamietam, że za dawnych czasow, juz zacząlem obgapiać
    drut od tramwajow

    jp

  • 12. Data: 2011-05-17 20:22:34
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > [Antena DVB-T Digit - aktywna]
    > http://www.hollex.pl/zdjecia/3096.jpg
    > "Oryginalny, aerodynamiczny kształt anteny jest wynikiem
    > współpracy Telkom-Telmor z renomowaną pracownią wzornictwa
    > przemysłowego."

    wiesz , jest to naprawdę piękne , a ja to bym dodał jeszcze
    dwa migające LED'y albo neonki

    na pewno zwiększy to dodatkowo moc urządzenia o 2dBi