-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!not-for-mail
From: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: amortyzatory klasyczne - problem
Date: Wed, 17 Mar 2010 11:56:35 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 30
Message-ID: <hnqchr$nk4$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: krak.qumak.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1268823419 24196 87.204.150.34 (17 Mar 2010 10:56:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2010 10:56:59 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:619207
[ ukryj nagłówki ]Dawno zem tu o nic nie pytal :)
Jest se stara japonia z wyjebanymi amorami tylnymi. Mozna kupic gotowe
hagony, ale wyjdzie niecale 700 pln. Powiedzmy ze troche drogo. Mozna
probowac reaniomowac te co sa, ale marnie to widze. I chrom se juz
poszedl i tloczyska wyrypane i sprezyny pewnie tez juz dosc maja. Mozna
kupic uzywki, ale nie ma szans na dostanie takich w przyzwoitym stanie -
motur z 1981 roku i nie ma mlodszych.
A moze nufki sztuki niesmigane wprost z Chin:
http://www.allegro.pl/item955779845_jawa_cz_350_jawa
_ts_nowe_amortyzatory_tyl_czarne.html
Problemy sa tylko dwa:
1. Co to warte? Umowmy sie ze cena smieszna a kupe ludzi po drodze
zarabia na tym, wiec ile kosztuje wyprodukowanie tego? Aukcja
przykladowa, bo tego typu amorow jest od cholery, za mniej wiecej te
same pieaniadze o tym samym mniej wiecej wygladzie.
2. Drugi problem to taki ze dolne ucho za male, w oryginalne mam dziure
15 mm. Jesli bym sie zdecydowal to co z tym fajntem zrobic? Przespawac
ucho w amorze (temperatura nie zabije amora?), przespawac mocowanie na
wahaczu czy moze sprobowac wycisnac ta tulejke i zalozyc o wiekszej
srednicy? Cala reszta parametrow pasuje, tzn dlugosc amora i gorna
dziura. Cena kusi. W rekach nienajgorzej te amory wygladaja.
--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy
Krakuf
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.10 11:25 AZ
- 17.03.10 11:30 Kamil Nowak 'Amil
- 17.03.10 11:58 AZ
- 17.03.10 12:12 Kuczu
- 17.03.10 12:20 Kamil Nowak 'Amil
- 17.03.10 18:57 []v[]artec
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=