  • 1. Data: 2011-12-30 08:44:30
    Temat: akumulator do Siemens SL45
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy da sie gdzies kupic jeszcze akumulator do telefonu gsm Siemens
    SL45 ??? Babcia uzywa i nie chce zmian!

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-12-30 08:47:42
    Temat: Re: akumulator do Siemens SL45
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 30 Dec 2011 09:44:30 +0100, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >czy da sie gdzies kupic jeszcze akumulator do telefonu gsm Siemens
    >SL45 ??? Babcia uzywa i nie chce zmian!

    znalazlem w sieci (sklepy z akumulatorami) i niby sa ale ich nie ma!!!
    Moze jakis sprawdzony lub odezwie sie tu jakis sprzedawca?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-12-30 08:58:05
    Od: gupek <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 09:47, a...@p...pl pisze:
    > Siemens

    jak nie ma na allegro (zakladam, ze sprawdzales), to sa na ebay,
    przyklady:

    http://www.ebay.pl/itm/Batterie-Pour-SIEMENS-SL42-SL
    45-SL45i-6688-6686-750mAh-/300449861543?pt=FR_Mobile
    s_PDAs_Batteries&hash=item45f4350fa7
    http://www.ebay.pl/itm/Akku-Li-Polymer-fur-SIEMENS-S
    L45i-SL45-SL42-SL42i-/170707572890?pt=DE_Handy_PDA_A
    kkus&hash=item27bef6d89a

    sciagniecie do polski z fr czy niemiec to okolo tygodnia i nie takie
    wielkie pieniadze

    ciezko powiedziec na ile sa to akumulatorki wiarygodnych producentow

  • 4. Data: 2011-12-30 09:00:36
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 30-12-2011 09:44, a...@p...pl rzecze:

    > czy da sie gdzies kupic jeszcze akumulator do telefonu gsm Siemens
    > SL45 ??? Babcia uzywa i nie chce zmian!

    Da się. Chyba, że jak imć JoteR masz alergię na poniższy serwis.

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=352&sg
    =0&string=SL45

    Oczywiście chińszczyzna, ale powinno być lepsze, niż zajechany
    oryginał. Przy czym z góry odrzuć tańsze niż 10 zł i/lub
    te o deklarowanej pojemności >1000 mAh (chyba, że zintegrowane
    z tylną klapką- sporo grubsze).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-12-30 09:06:22
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 30-12-2011 10:00, Dominik & Co rzecze:

    > Oczywiście chińszczyzna, ale powinno być lepsze, niż zajechany
    > oryginał. Przy czym z góry odrzuć tańsze niż 10 zł i/lub
    > te o deklarowanej pojemności >1000 mAh (chyba, że zintegrowane
    > z tylną klapką- sporo grubsze).

    Ups, chyba wszystkie były zintegrowane z klapką
    (SL-kę daaawno temu miałem). Ale te większe na pewno były
    grubsze i wystawały poza obrys telefonu- dostawał wyraźnego "garba".

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2011-12-30 17:09:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.12.2011 09:44, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy da sie gdzies kupic jeszcze akumulator do telefonu gsm Siemens
    > SL45 ??? Babcia uzywa i nie chce zmian!

    o ja-cie! ale masz czaderską babcie!
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-12-31 13:25:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 10:00:36 +0100, Dominik & Co napisał(a):
> [...]
    > oryginał. Przy czym z góry odrzuć tańsze niż 10 zł i/lub
    > te o deklarowanej pojemności >1000 mAh (chyba, że zintegrowane

    Nie odrzucalbym. One i tak pewnie z jednej fabryki :-)

    Warto dopytac o date produkcji ... i moze kupic od razu dwie, bo nastepnej
    okazji moze nie byc :-)

    A starej nie wyrzucac, bo jeszcze babcia dluzej pozyje i trzeba sie bedzie
    zabawic w Slodowego :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-01-03 07:34:55
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 31-12-2011 14:25, J.F. rzecze:

    > Nie odrzucalbym. One i tak pewnie z jednej fabryki :-)

    Ale może z różnymi wynikami kontroli jakości :-)

    > Warto dopytac o date produkcji ... i moze kupic od razu dwie, bo nastepnej
    > okazji moze nie byc :-)

    Tak jest. I jedną od razu do chłodziarki.
    Dużo miejsca kotletom nie zabierze ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 9. Data: 2012-01-10 09:14:18
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Napisz, jaki to typ akumulatora, bo kiedyś kupiłem oryginalny do jednego z
    Siemensów, ale okazało się, że to nie ten model i gdzieś mam nówkę nie
    otwieraną.

    -----