  • 21. Data: 2012-06-10 19:22:48
    Temat: Re: aktualizacja map google
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-09 18:50, megrims pisze:
    > Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.
    > Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.
    > Czy znaleźliście swoje auta?
    >
    > Udało mi się znaleźć swoje auto tu:
    >

    > http://goo.gl/maps/hJS7
    >
    > zaznaczone jest tu:
    >
    > http://img6.imageshack.us/img6/1599/autoududy.jpg
    >

    > Czy jeszcze ktoś znajdzie swoje?

    Stare! Street View Poznania pojawiła się w marcu chyba? Zdjęcia
    bezpośredniego otoczenia stadionu są zaktualizowane (na oko z
    marca/kwietnia - zobacz stan budowy), a np. u mnie (promienista i
    okolice) z sierpnia zeszłego roku - wtedy to wylącznie mój furek stał
    pod blokiem przodem do jezdni :)

  • 22. Data: 2012-06-10 19:31:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że nie zamazałeś tablic. Już idziemy do Ciebie z gwoździami ;)

    zamazywanie tablic to jakieś narodowe przekleństwo ...

    I nikt nie potrafi podać konkretnego i sensownego argumentu po co tak
    naprawde zamazuje tablice (w szczególności w ogłoszeniu, gdzie w treści
    podaje nanmiary na siebie, a na zdjęciu ukrywa tablice ROTFL)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 23. Data: 2012-06-10 19:33:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.
    > Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.
    > Czy znaleźliście swoje auta?

    jedno auto mam na zdjęciu satelitarnym - zaparkowane na podwórku, drugie na
    street view przed pracą.

  • 24. Data: 2012-06-10 23:52:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.06.2012 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > naprawde zamazuje tablice (w szczególności w ogłoszeniu, gdzie w treści
    > podaje nanmiary na siebie, a na zdjęciu ukrywa tablice ROTFL)

    Od czytelnych tablic kury przestają się nieść, a krowy zdychają. Nie
    wiedziałeś?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2012-06-11 07:16:54
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A oba nie wykorzystuja tych samych zdjec ?

    A masz w Google Earth widok 45°? Bo ja nie...

    J.

  • 26. Data: 2012-06-11 21:08:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjta5oa.2u9.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Od czytelnych tablic kury przestają się nieść, a krowy zdychają. Nie
    > wiedziałeś?

    teraz wiem :D

  • 27. Data: 2012-06-11 22:32:06
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Aj tam. Od 2 tygodni jeżdżę Vectrą C i bardzo mi się podoba :)

    Bedzie musiala spodobac sie na dluzej. "kryzys" dla niektorych dopiero sie
    zaczyna...
    Łatwa mamona przestaje krazyc i wszelkie firmy konsultingowe (itp.)
    zaczynaja biede klepac...

    Byc moze najwyzszy czas na zone wszystko przepisac i rozdzielnosc ustanowic!

    --
    Picasso

  • 28. Data: 2012-06-11 22:44:18
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Duda - to ten Duda od wędlin.

    Czyli ten od soli wypadowej i kupujacy uzywane Betleye :)

    Dziwne, ze nie lyknal SLRa lub przynajmniej SLSa... czyzby nie wierzyl w
    marke ktora dystrybuuje?

    --
    Picasso