  • 92. Data: 2016-11-08 22:01:01
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie

    Tak...

    > I PLONK WARNING, jakbyś jednak nie mógł się powstrzymać.

    Od razu ci mowie: wstrzasnałes mna! A teraz... nie załuj sobie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 91. Data: 2016-11-08 22:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > O wypadkach, bezpieczeństwie i tego typu dyrdymałach w żadnym i od
    > zawsze.
    >
    > Ja piszę o wygodzie jazdy i średnich prędkościach, a Ty mi wyjeżdżasz
    > z bezpieczeństwem.
    > To tak jakbyś w dyskusji o jeździe Ferrari cały czas wtrącał się
    > opowiadając o spalaniu malucha.
    > Zupełnie inna tematyka i brak części wspólnych dla tego typu tematów.
    >
    > Od razu dodam, że zdaję sobie sprawę że to co porobili jest
    > bezpieczniejsze, tak żeby zamknąć temat (i nijak nie wpływa to na moją
    > jednoznacznie negatywną ocenę takich rozwiązań).

    Jestes kotem?
    Czy po prostu jednym z tych co nie chodza do lekarza bo od niewiedzy sie
    nie umiera?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 93. Data: 2016-11-09 01:01:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-08 o 19:37, re pisze:

    > Ty to nawet zacytować poprawnie nie potrafisz, łamanie czy zawijanie to
    > dla ciebie wiedza tajemna. Więc nie udawaj że jest inaczej.
    > ---
    > TY nie umiesz. Pieprzysz tutaj te bzdety o łamaniu linii, dopierdalasz
    > się do każdego, itp itd

    Nie do każdego, tylko do idiotów nie robiących tego jak należy.
    Nie odpisuj tylko zobacz jaka jest różnica w cytowaniu.
    A potem pomyśl, no chyba że ciebie myślenie boli.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2016-11-09 01:05:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    Nie odpisuj tylko zobacz jaka jest różnica w cytowaniu.
    A potem pomyśl, no chyba że ciebie myślenie boli.
    Ty idź se do lustra zobaczyć jak wygląda idiota

  • 95. Data: 2016-11-09 15:24:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-09 o 01:05, re pisze:

> [...]
    > A potem pomyśl, no chyba że ciebie myślenie boli.
    > ---
    > Ty idź se do lustra zobaczyć jak wygląda idiota

    Sam sobie zobacz, bo jak widać poprawnego cytowania dalej nie jesteś
    w stanie ogarnąć.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2016-11-09 17:05:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-11-2016 o 22:01, Budzik pisze:

    > Tak...

    Nie uważasz że małpowanie wpisu przedpiszcy w co drugim poście, albo
    nawet linii, nie przystoi każdemu, kto już wyszedł z przedszkola?

  • 97. Data: 2016-11-09 18:55:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > Ty idź se do lustra zobaczyć jak wygląda idiota

    Sam sobie zobacz, bo jak widać poprawnego cytowania dalej nie jesteś
    To czytnik tak cytuje, tumanie.

  • 98. Data: 2016-11-09 19:10:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie uważasz że małpowanie wpisu przedpiszcy w co drugim poście, albo
    > nawet linii, nie przystoi każdemu, kto już wyszedł z przedszkola?

    Nie uwazam, zeby odpowiedz w konwencji była małpowaniem.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 99. Data: 2016-11-10 01:08:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-09 o 18:55, re pisze:

    > Sam sobie zobacz, bo jak widać poprawnego cytowania dalej nie jesteś
    > w stanie ogarnąć.
    > ---
    > To czytnik tak cytuje, tumanie.

    To że tuman wybrał źle cytujący czytnik nie zwalnia tumana
    z odpowiedzialności za to co wysyła. Tuman zrozumiał ?

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2016-11-10 18:37:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    To że tuman wybrał źle cytujący czytnik nie zwalnia tumana
    z odpowiedzialności za to co wysyła. Tuman zrozumiał ?
    Tak, czytam te twoje pierdy i sram na nie :-)