1. Data: 2012-02-09 10:02:48
Temat: [about] game coding complete (mike mcshaffry)
Od: " " <f...@W...gazeta.pl>
ostatnio od 2 dni przegladam ta ksiazke i dosyc
przyjemnie sie przeglada;
opisuje ona tematy zwiazane z pisaniem kodu gierek
pod win32 - w bezposrednim koderskim ujeciu
powiedzialbym ze przekazuje ona 'tematy' nt tego jak
wyglada kodowanie gry nie w postaci jakiejs bardziej
abstrakcyjnej wizji a w postaci duzej ilosci praktycznych
kawałków
('kawalkow' 'wiedzy' czy 'wizji' nt tego jak
robi sie adekwatne kawalki kodu w gierce pod win32),
praktycznych czy tez technicznych 'kawałkoów' bardzo
podobnych, lub wrecz takich samych, do tych których
i ja sam sie juz w miedzy czasie dorobiłem,
jest tam tez jednak tez przy tym parenascie nowych dla
mnie uwag i ciekawie mi sie to czyta
(do tej pory nie czytalem wiele nt programowania w
kontekscie gierek, (kiedys przejrzalem/przeczytalem 1 tom
ksiazki laMothe'a, ostatnimi czasy przyswoilem topiki z
forum warsztatu) omawiana ksiazka zreszta bardziej
jest zresztana temat programowania win32 niz gierek z tym ze w
kontekscie aplikacji win32 typu gierka;
sam moj post niema przy tym specjalnego purpose poza
stwierdzeniem ze dosyc dobrze sie to przeglada i jest na temat)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/