-
1. Data: 2012-06-25 09:32:42
Temat: a saaba 2.2 TID ktoś zna?:)
Od: "Bartek" <N...@p...fm>
witam,
czy jest na grupie ktoś, kto wie coś na temat saab'a 9-3 2.2. TID?
chodzi o model z 2000 - 2001 roku.
chodzi o jego wady i zalety, koszty utrzymania i awaryjność.
silnik Oplowski, to pewnie ktoś coś o nim wie? co mu dolega? jak z kosztami
utrzymania i tak dalej?
jak ceny części zawieszenia itp? czy to wszystko opel, czy saab?
to że jest fajne, to wiem, pytanie jak z kosztami utrzymania, problemami, i
typowymi bolączkami?
--
Pozdrawiam, Bartek
-
2. Data: 2012-06-25 10:12:06
Temat: Re: a saaba 2.2 TID ktoś zna?:)
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-06-25 09:32, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> witam,
>
> czy jest na grupie ktoś, kto wie coś na temat saab'a 9-3 2.2. TID?
>
> chodzi o model z 2000 - 2001 roku.
> chodzi o jego wady i zalety, koszty utrzymania i awaryjność.
>
> silnik Oplowski, to pewnie ktoś coś o nim wie? co mu dolega? jak z
> kosztami utrzymania i tak dalej?
>
> jak ceny części zawieszenia itp? czy to wszystko opel, czy saab?
>
> to że jest fajne, to wiem, pytanie jak z kosztami utrzymania,
> problemami, i typowymi bolączkami?
>
>
Awaryjna pompa paliwa (bodaj Bosh VP44, ale poczekaj na posty speców :)
), poza tym raczej spoko autko :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
3. Data: 2012-06-25 11:52:43
Temat: Re: a saaba 2.2 TID ktoś zna?:)
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-25 09:32, Bartek pisze:
> witam,
>
> czy jest na grupie ktoś, kto wie coś na temat saab'a 9-3 2.2. TID?
>
> chodzi o model z 2000 - 2001 roku.
> chodzi o jego wady i zalety, koszty utrzymania i awaryjność.
>
> silnik Oplowski, to pewnie ktoś coś o nim wie? co mu dolega? jak z
> kosztami utrzymania i tak dalej?
>
> jak ceny części zawieszenia itp? czy to wszystko opel, czy saab?
>
> to że jest fajne, to wiem, pytanie jak z kosztami utrzymania,
> problemami, i typowymi bolączkami?
>
>
Jak kolega wyżej napisał pompa paliwa często pada w używanych autach ale
to kwestia przebiegu auta, regeneracja załatwia sprawę na te circa
150kkm. Koszt z 1500zł
Jak już szukasz diesla to tylko silnik w wersji 125KM, 116 jest mniej
szczęśliwa, co konkretnie jej dolega nie wiem bo akurat dieslami w
saabie to się kompletnie nie interesuję, jedynie z zasłyszenia.
9-3 pierwszej generacji to bardzo fajne autko. Z zawieszenia to problem
jest ze sworzniami wahacza są niewymienne a nie wytrzymują za wielkich
przebiegów. Aczkolwiek dobry zamiennik kosztuje około 230zł i te 60kkm
spokojnie przejedzie. Są też opcje z regeneracją sworzni za 80zł i
podobno nie wytrzymuje mniej niż nowy zamiennik.
Wersje 5d mają problem z korozją tylnych błotników, tak więc kupując
patrz czy są już naprawione czy za chwilę skorodują.
A no i jak już zastanawiasz się nad saabem to poważnie rozważ 2.0T
benzyniaka ;) Ale najlepiej wersja 154KM bądź 185KM do 2000r tzw silniki
B204.
Jak już coś konkretnego namierzysz pisz na priv.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis