    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: a jednak 125 ;]
    Date: Sat, 7 Feb 2009 14:28:50 +0100

    od jakeigoś czasu miałem dylemat, co kupić. Była opcja enduro z rejestracją,
    była opcja crossa 250...
    Ostatecznie po zastanowieniu padło na Kawe KX125. Znajomi którzy jezdzą na
    125 lub przesiedli się już na 250 zgodnie twierdzili że to na początek i tak
    sporo będzie.
    Nie mylili się. To szatan nie motur :D Ale radoche z jazdy daje tak
    potężną, że nie mam pojęcia nad czym się zastanawiałem... Jest bardzo lekki,
    zrywa się ostro i daje się świetnei prowadzić. Mam odczucia podobne jak na
    moim rowerze zjazdowym który sprzedałem (podobrna geometria, tam mialem
    zawieszenie 200/220mm) ogólnie jest mega.
    Co z tego że utrzymanie tego wychodzi sporo.
    Teraz tylko ćwiczyć.
    Dzieki wszystkim, którzy pomagali mi wcześniej we wszelkich przemyśleniach.

    PS. Jaki mandat mozna dostać za jechanie crossem po ulicy? mam taki odcinek
    ok 1km na obrzeżach miasta który możn tylko asfaltem przejechać i wprawdzie
    znajomi tam jezdża i nigdy problemu nie mieli, ale pytanie mnie nurtuje.