    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki
    Date: Fri, 07 Aug 2009 21:46:03 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Witam,
    > zapraszam w piatek 14.08 na wspolny przejazd A1 od wezla Stanislawie do
    > Rusocina.
    > wszyscy wiedza o co chodzi wiec nie bede sie rozpisywal.
    > szczegoly tu:
    > http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?t=7206&postd
    ays=0&postorder=asc&start=0

    > tych ktorzy nie moga przybyc zapraszam do podpisania petycji on-line :
    > http://wolnemiasto.pl/petycja/
    >
    > petycje rowniez do pobrania tu:
    > petycja => http://www.ayo.webpark.pl/petycjaa1.pdf
    > tabelka na podpisy => http://www.ayo.webpark.pl/podpisya1.pdf
    >
    > a teraz konkrety
    > - 14.08 - godzina 17:30 - 17:50
    > - spotykamy sie w Tczewie o tu w pkt A:
    > http://tinyurl.com/m94s3b
    > - wskakujemy na A1 i w rusocinie placimy 3,50 na bramkach.
    >
    > zapraszam i pozdrawiam
    > Seweryn

    Życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki. Ale będzie trudniej niż za pierwszym
    razem. Wtedy nie byli dobrze przygotowani. Teraz będą. Będą starali się was
    skierować na jeden pas. I im się na pewno uda. Jak wylądujecie wszyscy pod jedną
    bramką to w tv zostanie to uznane za wielki sukces policji. A protestujących
    jakiś redaktorzyna przerobi na mydło. Co ja bym zrobił. Spora cześć
    motocyklistów musi się przesiąść do samochodów. Kto powiedział że motocyklista
    nie może protestować w samochodzie. Oczywiście ze może. I jak ma tylko taką
    możliwość to powinien protestować w samochodzie. Konrad Wallenrod to była postać
    fikcyjna. Nie liczą się metody a efekt końcowy. Samochody są Wam potrzebne nie
    tylko do zablokowania bramek. Potrzebujecie ich do ochrony. Motocyklista to
    twardziel, ale nie jest niezniszczalny. Po pierwszej udanej akcji pojawiły się
    komentarze że ktoś może nakłaść Wam po ryju. Jakiś Wasz kolega pisał ze bandyci
    chcieli go zepchnąć z drogi. Motocyklista a nawet kilku motocyklistów z
    towarzyszącym im samochodem są bezpieczniejsi. Mają się za co w razie czego
    schować. Musicie liczyć tylko na siebie. Żadna Policja nie da Wam ochrony na
    autostradzie. Szybciej odwrócą głowy w drugą stronę. I jeszcze drobna uwaga.
    Chcecie przejechać 25 kilometrów. Jak zajmiecie jeden pas, z samochodami
    łatwiej, i będziecie nim jechali z połową dopuszczalnej prędkości to będzie tak
    jak by na odcinku 12 kilometrów ten pas był nieczynny. Musicie być przygotowani
    na to ze będą prowokatorzy. Jak zaczniecie wygrywać to pojawią się tak samo jak
    Wy ubrani ludzie na takich samych motocyklach i będą próbowali rozrabiać. To są
    stare i wypróbowane metody. Możecie się przed nimi bronić. Takiego osobnika
    należy natychmiast odseparować oddalając się od niego na możliwie największą
    odległość. Nie wchodzić z nim w gadkę i nawet jak by ktoś mu chciał dać po ryju
    to z bezpiecznej odległości wołać " policja". W żadnym wypadku nie należy mu
    pomagać. A jedynie rejestrować kamerą albo aparatem co się dzieje. Jak w tytule.
    Życzę Wam powodzenia.