  • Data: 2004-03-11 19:07:29
    Temat: Zwolnienie z VAT dla ludzi, a dla szkół 0%
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

    Ja rozumiem, że ci, co zasiadają w ławach sejmowych nie wykazują się
    inteligencją ani odrobiną myślenia. Ale zastanawia mnie totalne
    ignoranctwo i głupota dziennikarzy telewizyjnych. Otóż przed chwilą
    w TVP1 jakaś dziennikarzyna powiedziała: "internauci mogą odetchnąć
    z ulgą, bo wiele klubów zapowiada głosowanie za zwolnieniem z VAT
    dostępu do Internetu w domu" - czyli co z tego wynika? Ci "internauci"
    mają "odetchnąć z ulgą", bo im cena internetu pójdzie o 10% w górę? :)

    Poza tym chore: spora część użytkowników sieci w domach bierze faktury
    VAT na swoją bądź inną firmę, teraz zapłacą oni ok. 20% więcej.
    A znów szkoły, które nie są płatnikami VAT, dostały 0% zamiast
    zwolnienia, co jest całkowitym absurdem. No ręce opadają.

    Ja rozumiem, że w sejmie siedzi banda idiotów. Ale jak to jest możliwe,
    że każda stacja telewizyjna i radiowa powtarza te same bzdury i robi
    ludziom wodę z mózgu, wmawiając im, że wszystko, czego pragną, to
    zwolnienie z VAT, a o tym, że oznacza to podwyżkę ceny, to jakoś nikt
    nie mówi... Tzn TVN pewnie zrobi o tym program "Uwaga", ale oczywiście
    po fakcie, RMF chorujące na nienawiść do SLD też obarczy winą SLD, ale
    po fakcie - no paranoja!

    W dodatku UE nam grozi, bo pojawia się spora groźba, że masa ISP
    w Europie ma sygnał z USA sprzedawać do Europy przez Polskę
    (tak słyszałem w Zetce, może ktoś więcej napisze na ten temat?).
    Jak to przejdzie, to cała Polska beknie (pewnie finansowo) za te
    bzdury, co (p)osły uchwaliły.

    To, że banda oszustów/matołów zwana parlamentem jest problemem polskiego
    internetu, wiadomo od dawna. Ale teraz nowym problemem stały się polskie
    media i to wszystkie jak jeden mąż, niezależnie od orientacji politycznej,
    seksualnej czy jakiejkolwiek innej :(