eGospodarka.plGrupypl.internet.polipZwiększenie prędkości usługi InternetDSL dla osiedlówki czyli droga przez męke. › Zwiększenie prędkości usługi InternetDSL dla osiedlówki czyli droga przez męke.
  • From: Tomek Kruk <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Zwiększenie prędkości usługi InternetDSL dla osiedlówki czyli droga
    przez męke.
    Date: Mon, 24 Jul 2006 11:12:21 +0200

    Tak się złożyło że osiedlówka się rozrasta i pora na zwiększenie
    prędkości, tymbardziej że nowi użyszkodnicy lada dzień będą dopinani.
    Nie widzialem że cała zabawa to droga przez męke.

    Dzwonie na 9393, odesłali do telepunktu "bo tam trzeba umowe spisać".
    Pojechałem do telepunktu a tam dostaje informacje że najpierw to oni
    musza wywiad techniczny przeprowadzic, wklepał coś do systemu i to
    było tyle (jakby nie można było załatwić tego telefonicznie).

    Umowa przyszła pocztą (czyli jednak dasię), podpisałem, odesłałem
    i.... cisza. Dzwonie na 9393, tam odsyłają na 0800120811, ci spod
    0800120811 odsyłają do telepunktu, na moją odpowiedź że tam nikt się
    nie zgłasza odpowiadają że w takim razie mam tam sobie pojechać
    (bagatela 40km, bliższy telepunkt w ogóle odmówił przyjęcia zgłoszenia
    "bo to nie nasz teren").

    Pieknie....