  • 1. Data: 2012-11-13 00:33:35
    Temat: Znowu ten serwis targeo
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Czy ktos wie dlaczego targeo zamknelo Dzwigowa w Warszawie :)?
    Dzisiaj, a wlasciwie wczoraj szczesliwie byly tam mniejsze korki co dzwi, bo
    poniedzialek.

    sz.

  • 2. Data: 2012-11-13 09:15:09
    Temat: Re: Znowu ten serwis targeo
    Od: Robson <r...@...pl>

    On 2012-11-13 00:33, szufla wrote:
    > Czy ktos wie dlaczego targeo zamknelo Dzwigowa w Warszawie :)?
    > Dzisiaj, a wlasciwie wczoraj szczesliwie byly tam mniejsze korki co
    > dzwi, bo poniedzialek.
    >
    > sz.

    To znaczy, że system zaczyna działac. Niedługo szef/informatyk/dobrze
    płacący klient targeo będzie szybko chciał przejechać z Wrocławia do
    Gdańska, targeo ustawi na odcinkach zakaz ruchu/remont/korek/wypadek.
    Wszyscy, którzy się poddadzą systemowi pojdą objazdami a klient
    prościutko i szybciutko... Taka manipulacja.

  • 3. Data: 2012-11-13 10:30:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-11-13 00:33, szufla wrote:

> [...]
    >Wszyscy, którzy się poddadzą systemowi pojdą objazdami a klient
    >prościutko i szybciutko... Taka manipulacja.

    Cii - ja sie od dawna zastanawiam - niech wszyscy jezdza z takimi
    nawigacjami, jest wypadek, system zamyka droge, i bardzo dobrze ...
    ale kiedy ja otwiera ? Wszystkich kieruje objazdem, to skad wie ze
    blokada sie skonczyla ?

    Skierowac co godzine jednego kierowce ? Ale tylko tych co zalegaja z
    platnosciami ? :-)

    J.