  • 31. Data: 2012-06-26 13:17:15
    Temat: Re: Zmiana w?a?ciciela auta w rodzinie
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > otóż to. Nie rozumiem skąd w ludziach tyle wściekłości, a teksty typu
    > "jak z gnojem po polu" ... powodują tylko tyle, ze jak naprawde trzeba
    > coś załatwić w urzędzie, to urzędnik ma to głęboko w dupie i napewno nie
    > pójdzie nikomu na ręke nadstawiając swojej dupy.

    widze ze jestes za glupi aby pojac to, ze robiac wg twojego swietnego
    pomyslu lamiesz prawo poswiadczajac nieprawde.

  • 32. Data: 2012-07-14 01:19:57
    Temat: Re: Zmiana właściciela auta w rodzinie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 20:35:22 +0200, Marek napisał(a):

    > Auto kupione po ślubie.
    > W DR jest tylko żona.

    Jesteście współwłaścicielami. Wyślij do urzędu wniosek o dopisanie do DR,
    ze względu na istnienie współwłasności wynikającej z mocy ustawy.
    Urzędasy musiałyby odmówić na piśmie, więc zarejestrują :D

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2020-06-02 22:12:10
    Od: z...@g...com

  • 34. Data: 2020-06-02 22:16:25
    Od: z...@g...com

  • 35. Data: 2020-06-02 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z...@g...com ...

    Podarować.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 36. Data: 2020-06-03 07:34:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-06-2020 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik z...@g...com ...

    > Podarować.

    O ile jest co.
    Bo to że jest wpisana jako jedyna w dowodzie, nie oznacza, że jest
    jedynym właścicielem sensu stricte.

  • 37. Data: 2020-06-03 07:47:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2020 o 22:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik z...@g...com ...

    > Podarować.

    Przez 8 lat Marek już pewni rozkminił jak to rozegrać.

    TG

  • 38. Data: 2020-06-03 08:35:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.2020 o 7:34, Cavallino pisze:

    > O ile jest co.
    > Bo to że jest wpisana jako jedyna w dowodzie, nie oznacza, że jest jedynym
    > właścicielem sensu stricte.

    Ale gdy będzie chciała sprzedać, to nie będzie się Ciebie pytała o zdanie.
    Pokaże Ci co najwyżej umowę kupna-sprzedaży, a Ty możesz potem latać po
    sądach. Albo zarządzić ciche dni. Jak żona może, to i Ty możesz takie
    zarządzenie wydać.

  • 39. Data: 2020-06-03 09:44:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-03 o 07:34, Cavallino pisze:

    > O ile jest co.
    > Bo to że jest wpisana jako jedyna w dowodzie, nie oznacza, że jest
    > jedynym właścicielem sensu stricte.

    Stricte.
    Albo sensu stricto.
    Nie ma sensu stricte.