  • Data: 2011-06-24 19:28:06
    Temat: Zmiana kolejności ładowania zasobów
    Od: "Robbo" <y...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam uprzejmie,

    Zrobiłem stronę, która służy do prezentacji galerii fotografii. Grafiki
    samej strony (różne przyciski, logo) zrealizowałem metodą CSS Sprites. Potem
    przetestowałem stronę narzędziem tools.pingdom.com.
    Okazuje się, że najpierw ładuje się plik html, potem css, potem wszystkie
    fotografie prezentowanej galerii zdjęć, a dopiero na końcu ładuje się plik
    ze sprite'ami oraz plik z zapętlającym się tłem strony.
    Jak zrobić, aby plik ze sprite'ami ładował się przed contentem strony (czyli
    fotografiami, które strona prezentuje)? Chodzi o to, aby najpierw na stronie
    było widoczne logo i buttony, a potem ładowały się fotografie.

    Pozdrawiam,
    Robbo