  • 1. Data: 2011-10-11 16:13:03
    Temat: Zewnętrzy dysk eSATA i problemy ze stabilnością
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Połączenie dysku przez USB 2.0 jest za wolne.
    Postanowiłem wiec, że zakupie obudowę do dysku z wyjściem
    eSATA no i kontroler eSATA na PCI-E. Taki jednoportowy UNITEK.

    No i fajnie, ale przy intensywnym kopiowaniu komputer się wiesza.
    Potem następuje naprawianie filesystemu.

    Co może być złe - ta kieszeń na 79 zł, czy kontroler?

  • 2. Data: 2011-10-11 17:55:14
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > Potem następuje naprawianie filesystemu.
    > Co może być złe - ta kieszeń na 79 zł, czy kontroler?

    Łatwo sprawdzić, czy to nie kieszeń - podłaczając "goły" dysk. Kabelek
    e-sata-sata kupisz na allegro. Zasilanie wyprowadź z kompa.

    latet

  • 3. Data: 2011-10-11 18:32:17
    Od: z <z...@g...pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > Potem następuje naprawianie filesystemu.
    >
    > Co może być złe - ta kieszeń na 79 zł, czy kontroler?

    Miałem podobne problemy ze stacją dokującą. Sprawdzałem na wszelkie
    możliwe sposoby, na innych kompach było ok. Przeinstalowanie systemu
    W764 pomogło jak ręką odjął.