  • 31. Data: 2020-09-01 12:25:13
    Temat: Re: Zetta, rosyjski samochód elektryczny
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/09/2020 12:21, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > --Zmierzam do tgo że chętnie kupie samochód tani i o małym zasięgu, ale
    > niech choć na słowo honoru będzie bezpieczny.
    > hm ale czy faktycznie w autach z kiepskim wynikiem ncaap zostaje rannych / umiera
    wiecej osob ?

    Nie mam danych. Ale wiem jak ślicznie składał się jeden Tata w
    harmonijkę w porównaniu nawet z największym barachłem z Europy. Wolałbym
    w nim nie siedzieć, bez wzgledu na statystyki.

    Rosjanie, ostatnie o czym myślą, to bezpieczeństwo. W dowolnej dziedzinie.

  • 32. Data: 2020-09-01 18:11:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >--Wypadki w mieście są mniej niebezpieczne. A może się mylę?
    >Przyznaję, że nie sprawdzałem statystyk pod tym względem.
    >teren zabudowany to zasadniczo mniejsza predkosc wiec i trupow
    >powinno byc mniej, Szwedzi napinaja sie na wizje zero
    >http://www.welivevisionzero.com/

    Juz sie nie napinaja.

    Nie potrafie znalezc, ale odsuneli na nieokreslona przyszlosc.
    Czyzby obywatele stawili opor w dalszym ograniczaniu predkosci ?

    Ale jak sie zlikwiduje spaliniaki, to moze obywatele sie pogodza z
    jazdą 80km/h po autostradzie i obowiazkową drzemką co 3h :-)

    >a latwiej jest zaczac wlasnie od terenu zabudowanego (nizsze
    >predkosci itp)

    Ale 50 obowiazuje praktycznie wszedzie. 30 chcesz wprowadzic ?

    no i najlepsze na koniec :-)

    >43.018 Radfahrende wurden 2019 als Hauptverursacher von Unfällen mit
    >Personenschaden festgestellt.
    >ponad 40k rowerzystow zostalo uznanych winnymi spowodowania wypadku
    >(szkody na zyciu/zdrowiu)

    Jak rozumiem - w znakomitej wiekszosci chodzi o ich wlasne
    zycie/zdrowie :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-09-01 18:16:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2020 o 09:03, collie pisze:

    > Suski: Czy zna pan carycę?
    > Milewski: Nie znam carycy. Jedyna jaką znam to Katarzyna.
    > Suski: Może pan podać nazwisko?

    Katarzyna wielka.

    Shrek

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-09-01 19:21:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-01 o 18:16, Shrek pisze:

    > Katarzyna wielka.

    Wielka to przydomek.
    Z domu była: Sophie Friederike Auguste von Anhalt-Zerbst