  • 1. Data: 2012-07-27 09:48:44
    Temat: Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Poszukuję zestawu bezprzewodowego klawiatura + mysz. Podstawowym kryterium
    jest zasięg. Musi niezawodnie chodzić do 5 m. Poprzednio miałem a4tech-a,
    który teoretycznie miał chodzić do 5 m. Przerywał już koło 3. Nabyłem
    Logitech-a EX100. Ten miał chodzić do 10 m. Powyżej 1 m już są problemy.
    Szukam czegoś sprawdzonego i niedrogiego (max 100-150 zet). Klawisze
    multimedialne, ergonomia, skok klawiszy i inne duperele zupełnie mnie nie
    interesują. Mógłby ktoś coś polecić? Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2012-07-27 10:04:31
    Temat: Re: Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Leszek K. nabazgrał(a):

> [...]
    > multimedialne, ergonomia, skok klawiszy i inne duperele zupełnie mnie nie
    > interesują. Mógłby ktoś coś polecić? Z góry dziękuję.

    2-3m to chyba max dla zwykłych bezprzewodowych. Jeśli chesz większy zasięg
    to chyba tylko na BT.

    Miałem taką i zasięgo spokojnie do 10m
    KLAWIATURA LOGITECH Cordless Desktop MX5500 LASER

  • 3. Data: 2012-07-27 10:13:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-27, o godz. 10:04:31
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Leszek K. nabazgrał(a):

    > 2-3m to chyba max dla zwykłych bezprzewodowych. Jeśli chesz większy
    > zasięg to chyba tylko na BT.

    Różnie to wygląda - mam w serwerowni coś co się nazywa Logitech
    Cordless Optical (ma to ~10 lat) i działa OK z 7-8 metrów. Czasami warto
    zobaczyć czy coś nie zakłóca toru radiowego - pasmo 2,4GHz
    wykorzystywane przez takie zestawy potrafi być mocno zaśmiecone. Albo
    jak piszesz - coś na BT.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2012-07-27 10:59:50
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Różnie to wygląda - mam w serwerowni coś co się nazywa Logitech
    > Cordless Optical (ma to ~10 lat) i działa OK z 7-8 metrów. Czasami warto
    > zobaczyć czy coś nie zakłóca toru radiowego - pasmo 2,4GHz

    Tylko że stare chodziły chyba na innych częstotliwościach dla tego mogły
    działać dobrze.

    Przy okazji to chyba miałem ten sam model lata temu :) kupiłęm z aparatem
    foto logitecha za jakieś 900zł w promocji :) potem miałem juz MX5000 i
    MX5500 którego teraz używa brat w domu do media center.

    Suelr aparat z 16 MB pamięci :) pozwał na 15 fotek standard albo 4 w full
    jakości :)
    http://twojepc.pl/artykuly.php?id=quickcam_sphere_po
    cket_digital&strona=2

  • 5. Data: 2012-07-27 11:42:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-27, o godz. 10:59:50
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Tylko że stare chodziły chyba na innych częstotliwościach dla tego
    > mogły działać dobrze.

    ZTCP albo 2,4GHz albo 900MHz - oba pasma zatłoczone. ;-)

> [...]
    > juz MX5000 i MX5500 którego teraz używa brat w domu do media center.
    >
    > Suelr aparat z 16 MB pamięci :) pozwał na 15 fotek standard albo 4 w

    Pierwszą cyfrówka jaką cykałem fotki do serwisów WWW był Sony Mavica
    FD85. Fajny aparat. Miał wbudowaną stację dyskietek i to był podstawowy
    nośnik zapisu. W najwyższej rozdzielczości na dyskietkę wchodziły 4
    zdjęcia. ;-)

    Zdrówko

  • 6. Data: 2012-07-27 14:26:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Leszek K. pisze tak:

    > Szukam czegoś sprawdzonego i niedrogiego (max 100-150 zet).

    Wyrzuciłem wcześniej trzy klawiatury. Informacja kosztuje ;)
    Negocjuj.

    MK260 (można kupić za 90zł w promołszyn)
    i Silvercrest z Lidla (niestety już nie można jej kupić)

    Ta pierwsza ma szyfrowanie.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2012-07-27 14:44:06
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.07.2012 14:26, PiteR pisze:

    > Wyrzuciłem wcześniej trzy klawiatury. Informacja kosztuje ;)
    > Negocjuj.
    >
    > MK260 (można kupić za 90zł w promołszyn)
    > i Silvercrest z Lidla (niestety już nie można jej kupić)

    A jak się ta Silvercrest z Lidla sprawowała? Bo ja miałem ich myszkę
    bezprzewodową (za 50zł ze 3 czy 4 lata temu) i działała wprost
    tragicznie, głównie nieużywana dostawała "pląsawicy kursora".

    p. m.

  • 8. Data: 2012-07-27 16:24:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    m pisze tak:

    > A jak się ta Silvercrest z Lidla sprawowała? Bo ja miałem ich myszkę
    > bezprzewodową (za 50zł ze 3 czy 4 lata temu) i działała wprost
    > tragicznie, głównie nieużywana dostawała "pląsawicy kursora".

    Jeśli chodzi o zasięgi to klawiatura bez zarzutu a myszka była brzydka
    i jakas taka multi przyciskowa więc szybko przegrała z M180 i poszła do
    szuflady.

    Pląsawicy dostawała za to jakaś reklamówka która w środku okazała się
    Tracerem

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-07-29 12:50:12
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-27 09:48, Leszek K. pisze:
> [...]
    > multimedialne, ergonomia, skok klawiszy i inne duperele zupełnie mnie nie
    > interesują. Mógłby ktoś coś polecić? Z góry dziękuję.
    Zestawy Microsoftu mysz+klawiatura+odbiornik - wirless desktop ileśtam
    (najtańszy chyba teraz 800, jakieś 100zł) - nie dość że chodzą na 1
    zestawie baterii >rok, to sprawdzone że działają w całym pomieszczeniu o
    rozmiarze 7x5m a nawet kawałek dalej ;) (co nie ma sensu, bo już ekranu
    rzutnika nie widać)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173