-
11. Data: 2009-06-09 06:46:38
Temat: Re: Zenujące oferty Plusa...
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 09 Jun 2009 03:00:50 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):
>> Zwróćcie uwagę, że operator nie przykłada za dużo uwagi do drobiazgu
>> takiego jak staż w sieci. Operatora interesuje ile może zarobić. Proste
>> prawo rynku i nieważne o którym operatorze mówimy.
>
> No, ale w takim razie dlaczego tych stazem traktuje z reguly gorzej, niz
> tych z ulicy?
Szczerze to nie zauważyłem.
Ledwie co podpisałem aneks z Orżnąć, bez większych ceregieli za 37,50
miesięcznie dali mi: pakiet 25 zł na wszystkie sieci, 1000 minut
miesięcznie na stacjonarne i sieciowe, 1000 minut z 1 numerem w sieci/
stacjonarnym, 1000 esemesów.
Uważam, że to lepiej niż ta superoferta:
http://www.orange.pl/portal/map/map/wizard?_requesti
d=219134
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
12. Data: 2009-06-09 07:11:20
Temat: Re: Zenujące oferty Plusa...
Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h0jhub$lsi$1@inews.gazeta.pl...
>
> Jak jeszcze w Orange pracowałem to standardem było żądanie typu
> najniższe abo + umowa na rok + N95 8GB. To jest dopiero żenada.
>
No jest, takie gowno zamiast telefonu proponowac stalemu klientowi to
fucktycznie max zenada :(
Nie mieli czegos ze stajni HTC ?
pozdrawiam, leszek :)
-
13. Data: 2009-06-09 07:26:20
Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h0j67i$ged$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Jestem w tej sieci o początku istnienia, miałem kilka numerów,
> obecnie już tylko dwa i wygląda że i te numery zakończą swój
> żywot bo nie rozumiem jak można klienta z tyloletnim stażem
> traktować na równi albo prawie na równi z klientem z ulicy
A jeszcze 3 lata temu bys sie bardzo cieszyl gdyby cie potraktowano
tak samo :-)
> . czy ja się czepiam?
A rachunki duze placisz ? terminowo ? Bo moze na takim kliencie to
nikomu nie zalezy :-)
>A może u innych operatorów jest podobnie?
Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej.
"Mysmy zauwalismy ze pan zasem przekracza swoj abonament, wiec
proponujemy panu dwukrotnie wyzszy.
I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione"
:-)
J.
-
14. Data: 2009-06-09 07:36:29
Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
J.F. pisze:
> Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej.
> "Mysmy zauwalismy ze pan zasem przekracza swoj abonament, wiec
> proponujemy panu dwukrotnie wyzszy.
> I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione"
> :-)
Widzisz....
Bo to jest wina planów, targetów itp.
Zawsze proponując klientowi jakieś rozwiązanie staram się najpierw
analizować billingi. Czasami opłaca sie podnieść taryfę, a czasami nie.
Czasami wystarczy coś włączyć/wyłączyć na koncie.
Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko
jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł.
Teraz w Plusie to troszkę inaczej wygląda.
W Orange KKB miał podobne uprawnienia jak salony i punkty sprzedaży.
W Plusie G300 ma większe uprawnienia. Może oferować rozwiązania i taryfy
niedostępne w salonach i punktach sprzedaży.
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300)
+48 607 600 027
-
15. Data: 2009-06-09 09:24:39
Temat: Re: Zenujące oferty Plusa...
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
cpt. Nemo pisze:
> No jest, takie gowno zamiast telefonu proponowac stalemu klientowi to
> fucktycznie max zenada :(
Mam nadzieję, że to tylko ironiczne podsumowanie wymagań stawianych
przez abonentów.
Z moich obserwacji wynika, że klienci biznesowi korzystający z wysokich
taryf nie przykładają uwagi do telefonów. Wolą korzystniejsze stawki niż
wypasione telefony z którymi zazwyczaj mają problemy.
Może to się wydać dziwne ale Ci klienci bez problemu wybierają proste
Nokie 6300 czy SE C902.
Im mniejsze abo tym większe żądania klientów i zdziwienie kwotą jaką
muszą za nie wyłożyć.
Nie uogólniam tutaj ale zazwyczaj tak to wygląda.
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027
-
16. Data: 2009-06-09 14:06:02
Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
Od: "J.S" <r...@g...pl>
Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h0l3du$5on$2@inews.gazeta.pl...
> J.F. pisze:
>
>> Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej.
>> "Mysmy zauwalismy ze pan zasem przekracza swoj abonament, wiec
>> proponujemy panu dwukrotnie wyzszy.
>> I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione" :-)
>
> Widzisz....
> Bo to jest wina planów, targetów itp.
> Zawsze proponując klientowi jakieś rozwiązanie staram się najpierw
> analizować billingi. Czasami opłaca sie podnieść taryfę, a czasami nie.
> Czasami wystarczy coś włączyć/wyłączyć na koncie.
>
> Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko
> jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł.
>
> Teraz w Plusie to troszkę inaczej wygląda.
>
> W Orange KKB miał podobne uprawnienia jak salony i punkty sprzedaży.
>
> W Plusie G300 ma większe uprawnienia. Może oferować rozwiązania i taryfy
> niedostępne w salonach i punktach sprzedaży.
>
> --
> Florian Marzejewski
> http://bezpieczenstwo-osobiste.com
> http://detektywtorun.pl
> +48 509 969 040; +48 791 969 040
> Doradca Handlowy Plus GSM (G300)
> +48 607 600 027
>
A czy Plus wzorem innych sieci ma mobilnych opiekunów klient którzy mogą
przyjechać do klienta i pomóc wybrać ofertę?
-
17. Data: 2009-06-09 15:09:24
Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
J.S pisze:
> A czy Plus wzorem innych sieci ma mobilnych opiekunów klient którzy mogą
> przyjechać do klienta i pomóc wybrać ofertę?
Klienci biznesowi mają opiekunów (właśnie G300) takich jak ja.
Jedziemy do klienta, omawiamy ofertę i klient decyduje.
Wszystkie niezbędne narzędzia mamy ze sobą przy czym ja wybrałem taki
model pracy, że nie wożę telefonów tylko zawsze zamawiam konkretne
egzemplarze dla konkretnego klienta.
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027
-
18. Data: 2009-06-11 11:52:46
Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 09 Jun 2009 09:36:29 +0200, Flo wrote:
>J.F. pisze:
>> Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej.
>> "Mysmy zauwalismy ze pan zasem przekracza swoj abonament, wiec
>> proponujemy panu dwukrotnie wyzszy.
>> I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione"
>> :-)
>
>Widzisz....
>Bo to jest wina planów, targetów itp.
>Zawsze proponując klientowi jakieś rozwiązanie staram się najpierw
>analizować billingi. Czasami opłaca sie podnieść taryfę, a czasami nie.
>Czasami wystarczy coś włączyć/wyłączyć na koncie.
>
>Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko
>jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł.
Slusznie cie zwolnili :-)
J.
-
19. Data: 2009-06-11 15:36:17
Temat: Re: Żenujšce oferty Plusa...
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
J.F. pisze:
>> Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko
>> jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł.
> Slusznie cie zwolnili :-)
Nikt mnie nie zwolnił jeśli już o tym chcesz rozmawiać.
Sam odszedłem i do tego tak miałem skonstruowaną umowę, że nie miałem
zakazu konkurencji. Nie chciałem wracać do komórek ale zaoferowano mi
pracę w Plusie, więc skorzystałem z oferty.
--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com
http://detektywtorun.pl
+48 509 969 040; +48 791 969 040
Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń
+48 607 600 027