  • 1. Data: 2013-10-30 22:01:35
    Temat: Zastosowanie dla E63
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Nieraz i nie dwa mozna bylo tu wyczytac, ze Symbian jest cacy, a Android
    be.

    No to moze ktos mi pomoze wymyslec zastosowanie dla Nokii E63?

    Mam, nie uzywam. Sprzedac sie nie da, bo poobijana okrutnie. Sprawna w
    100%.

    Czsem poruszam sie po ogrodze w zasiegu Wi-fi, moze jakies radio
    internetowe, poczta z pushem...?

    Dzwonil z niej nie bede, wole Xperie.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-10-31 13:00:00
    Temat: Re: Zastosowanie dla E63
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > 100%.
    >
    > Czsem poruszam sie po ogrodze w zasiegu Wi-fi, moze jakies radio

    Pojawiały sie tu pomysły lokalizatorów gps do samochodów

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 3. Data: 2013-10-31 13:12:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2013 12:00:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Pojawiały sie tu pomysły lokalizatorów gps do samochodów

    E63 nie ma GPS-a.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-10-31 18:19:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-30 22:01, Maciek pisze:
    > No to moze ktos mi pomoze wymyslec zastosowanie dla Nokii E63?

    Wymienić obudowę i sprzedać lub zostawić jako zapasowy w razie w.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 5. Data: 2013-10-31 19:10:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.10.2013 13:12, Maciek pisze:

    > E63 nie ma GPS-a.

    jakbyś miał program który po puszczeniu dzwonka albo smsa, uruchomi
    odpowiednik glimpsa na 2 godziny - ja tego gpsa dołożę na BT :)

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-11-01 16:20:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.10.2013 22:01, Maciek pisze:

> [...]
    > 100%.
    >
    > Czsem poruszam sie po ogrodze w zasiegu Wi-fi, moze jakies radio

    a może na kamerę IP da się przerobić?
    ToMasz