eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZaslabl w deszczu. Nie odpala a jak juz, to nie wchodzi na obroty. Co to moze byc?Zaslabl w deszczu. Nie odpala a jak juz, to nie wchodzi na obroty. Co to moze byc?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Zaslabl w deszczu. Nie odpala a jak juz, to nie wchodzi na obroty. Co to
    moze byc?
    Date: Mon, 17 Aug 2009 13:42:48 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <h6bj9p$uaj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.148.46.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1250513017 31059 78.148.46.225 (17 Aug 2009 12:43:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Aug 2009 12:43:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:607584
    [ ukryj nagłówki ]

    Pacjent:
    Honda FJS600 Silverwing (2005r)
    Jechalem w piatek traske 720km, ostatnie 200km w deszczu.

    I nagle - cos sie zrypalo.
    Zaczyna tracic moc, obrotomierz pokazuje 4 tys, a predkos 70mil/h (zamiast
    50mil/h)
    Probuje dodac gazu - a on slabnie. Zatrzymalem sie.

    Podczas uruchamiania resetuje wskazniki (temperatura, paliwo, zegar).
    Bateria mocna rozrusznik kreci, swiatla mocne.
    Czasem sie uruchomi. Na wolnych obrotach pracuje raczej dobrze, rowno.
    Po naglym otwarciu przepustnic obroty siegaja 3.5tysiaca, i po sekundzie
    spadaja do pierwotnych 1.5tys. Trzymanie przepustnic otwartych powoduje
    krztuszenie i zgasniecie po 2sek.
    Powolne otwieranie zatrzymuje go na 1,8tys, i znow zaczyna go krztusic.
    Taki wysoki pisk( dzwiek pompy paliwa???) jest teraz cichszy.

    Paliwo zatankowalem 30 km wczesniej, gdzie po rekordowo dlugim przelocie
    286km do baku weszlo 13.8L ( 4.85 L/100)
    Ale tez jechalem powoli - 90km/h zamiast 120-130.

    Pytanie glowne: Gdzie szukac problemu?
    Moze to byc od wody w paliwie? Kilka mcy temu mialem awarie, ale wtedy nie
    pracowal na 1 cyl.
    Paliwo jest, cewka jest sucha, akumulator sprawny.
    Za male cisnienie paliwa? Pompa sie zatarla? Chyba nie powinna sie uszkodzic
    z powodu niskiego poziomu paliwa.
    Kontrolka wtryskow sie nie swieci- PGM-FI chyba ma czujnik cisnienia paliwa?
    Tylko dlaczego resetuje wskazniki sie przy uruchamianiu? Problem na stykach
    ECU? Czy moze jest jednak przebicie z cewki i wysokie napiece wali w ECU?
    Stalo sie to w dosyc ostrym deszczu, ale po wyschnieciu problem nadal
    istnieje.
    Zaczynam watpic czy to jest jeden problem. Moze dwa niezalezne?

    Musialem go pchac z kilometr pod gore, do najblizszego zjazdu. Jak mnie
    wkurwi jeszcze raz, to go sprzedam i kupie Deauville albo PanEurope, a co!
    :-)

    Poradzcie gdzie szukac.
    Z gory dziekuje
    Michal

    FJS600 Silber Mist.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: