  • 1. Data: 2013-02-18 13:06:41
    Temat: Zasilacz do "tuby"
    Od: Maurycy <m...@o...com>

    Witam!
    Dostałem w prezencie "tubę" tzn. głośnik basowy w tubie wraz ze
    wzmacniaczem samochodowym. Nie chcę jednak montować tego w samochodzie,
    za to przydałby się jako uzupełnienie zestawu kina domowego. Mój aplituner
    5.1 posiada wyjścia mocy dla 5 głośników i 1 wyjście dla głośnika
    basowego, ale wymagające odrębnego wzmacniacza. Teoretycznie jest to
    idealna sytuacja, żeby podłączyć wzmacniacz z "tubą" i cieszyć się głębią
    dźwięku. Ale nie mam zasilacza. W samochodzie taki wzmacniacz podłącza
    się do akumulatora, bo on bez problemu znosi duże obciążenie. A w domu?
    Czy taki zasilacz, jak na poniższej aukcji będzie odpowiedni? Obudowa
    jest dość przewiewna, można przymocować wentylator dla dodatkowego
    chłodzenia. Czy dodatkowo wpiąć równolegle jeszcze kondensator
    (elektrolit. o dużej pojemności)?
    http://allegro.pl/zasilacz-modulowy-led-12v-200w-16a
    -tasma-led-
    i3037338562.html

    Maurycy

  • 2. Data: 2013-02-18 20:38:04
    Temat: Re: Zasilacz do "tuby"
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    > Czy taki zasilacz, jak na poniższej aukcji będzie odpowiedni?
    Mam podobny problem chcę radio samochodowe używać do nagłośnienia np.
    łazienki ( bo tam głośniki sufitowe już zamontowane) i pytanie czym
    je zasilić
    Pozdrawiam Wiesław

  • 3. Data: 2013-02-18 20:39:29
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>

    ---- i pytanie czym je zasilić
    oczywiście to radio

  • 4. Data: 2013-02-19 09:18:48
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "wieslaw27" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    Mam podobny problem chcę radio samochodowe używać do nagłośnienia np.
    łazienki ( bo tam głośniki sufitowe już zamontowane) i pytanie czym

    Zasilaczem do CB

    --
    Desoft

  • 5. Data: 2013-02-19 10:07:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 12:06:41 +0000 (UTC), Maurycy napisał(a):

    > Czy taki zasilacz, jak na poniższej aukcji będzie odpowiedni?

    Zasadniczo tak, ale diabeł tkwi w szczegółach. To zasilacz impulsowy
    (przetwornica) i może zakłócać w kanale akustycznym. Mogą także piszczeć
    rdzenie. No i wydaje mi się o nieco za dużej mocy. Jak nie sprawdzisz
    wszystkiego to nie będziesz wiedział.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-02-19 10:22:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 18 Lut, 20:38, wieslaw27 <w...@g...com> wrote:

    > Mam podobny problem chcę radio samochodowe używać do nagłośnienia np.
    > łazienki ( bo tam  głośniki sufitowe już zamontowane) i pytanie czym
    > je zasilić

    Zasilaczem od kompa? Jesli wieksza moc potrzebna, to przerobic, np.
    http://tmankows.republika.pl/power.html

    WS

  • 7. Data: 2013-02-19 12:48:23
    Od: wieslaw27 <w...@g...com>