  • Data: 2020-08-28 11:19:39
    Temat: Zasilacz buforowy w ładnej obudowie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Mam coś zasilane z 12V i chciałbym mieć do tego UPS. Akceptuje do 15V
    więc wychodzi na to że zwykły żelowy akku będzie ok.

    Są "ładowarko-zasilacze" buforowe, ale zazwyczaj bez obudowy, lub tylko
    okryte siatką.

    Widział ktoś taki zasilacza buforowy (230V wchodzi, 12-14V wychodzi) w
    estetycznej obudowie, najlepiej do montażu do ściany/półki, mieszczący w
    środku akku? Mogę zrobić rękodzieło i przerobić zwykły UPS, ale może
    jednak ktoś to produkuje? Raczej tanio, jesli przekroczy to pewną kwotę
    to poświęcę estetykę i pozostanie rękodzieło... to jednorazowy projekt
    pryywatny.

    Parametry to koło 7Ah i prąd z okolic 1A max.