  • 1. Data: 2016-11-15 15:52:12
    Temat: Zasilacz WN potrzebny
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    EHLO pme

    poszukuję modułu zasilacza WN, wymagania: napięcie regulowane od 0 do co
    najmniej 2500V (w dowolny sposób), prąd min 5mA regulowany, obudowa do
    zamontowania wewnątrz urządzenia, CE, dostepny w EU.

    znalazłem http://www.spellmanhv.com/Products/MPS20W, ale producent ma
    najwidoczniej zlew na rynek europejski, bo nie odpowiada na pytania...

    help...

    a.

  • 2. Data: 2016-11-15 16:21:05
    Temat: Re: Zasilacz WN potrzebny
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 15:52, Artur Miller pisze:
    > producent ma najwidoczniej zlew na rynek europejski, bo nie odpowiada na
    > pytania...
    Ale w Europie ma przedstawicieli. Niemcy, UK...

    Robert

  • 3. Data: 2016-11-15 17:42:03
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

> [...]
    >
    > znalazłem http://www.spellmanhv.com/Products/MPS20W, ale producent ma
    > najwidoczniej zlew na rynek europejski, bo nie odpowiada na pytania...

    http://www.advanced-energy.com/

    Adam

  • 4. Data: 2016-11-15 17:45:16
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2016-11-15 17:42, Adam Górski wrote:

    > http://www.advanced-energy.com/

    http://www.advanced-energy.com/en/single_output_high
    _voltage_modules.html

    Kupowałem od nich przez biuro niemieckie.

    Adam