  • 81. Data: 2010-09-18 16:15:23
    Temat: Re: Żarówki, Ónia i odkurzacze
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:
    > nie do końca, włączymy dwa multipleksy
    >
    > To znaczy od razu będzie 14 programów?

    w zalezności od formatu, jak będą HD to mniej

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 82. Data: 2010-09-18 16:17:22
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    J.F. wrote:

    > A nie wszyscy zainteresowani ? jak sie nagle okaze ze zamiast jednego
    > duzego nadajnika mozna wystawic dziesiec malutkich .. a male jest
    > tanie ..

    ale do tego malutkiego taniego musisz dołozyć drogi kabel, drogi maszt,
    bardzo drogi system antenowy. wybudować obiekt, dociągnąc prąd i przewalczyć
    z okoliczna ludnością która w obawie o kwadratowe jajka i kwaśne mleko nie
    pozwoli postawić nic większego od parasola ogrodowego.

  • 83. Data: 2010-09-18 17:03:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    VSS napisało:

    > w zalezności od formatu, jak będą HD to mniej

    Ale zawsze więcej niż dwa, prawda?

    --
    Jarek

  • 84. Data: 2010-09-18 19:13:49
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wnekus" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Test zrobiony na szybko, odkurzacz 1900W z pustym workiem
    >

    > 1. Normalna praca ~1540W
    > 2. Zatkana rura ~1200W (tak 1200W)

    przy zatkanej rurze w komorze wirnika zostaje wytworzone podcisnienie przy
    którym opory są mniejsze i silnik zaczyna sie szybciej kręcić (co zresztą
    słychac) jednak takie obroty nie służą silnikowi. ot taka moja teoria.

  • 85. Data: 2010-09-19 09:17:45
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ale zawsze więcej niż dwa, prawda?

    zawsze

  • 86. Data: 2010-09-19 15:22:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    VSS napisało:

    > zawsze

    No to na jeden emitowany kanał mocy przypada mniej coraz. Czyż nie?

    --
    Jarek

  • 87. Data: 2010-09-19 17:05:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Sep 2010 15:22:45 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >No to na jeden emitowany kanał mocy przypada mniej coraz. Czyż nie?

    Ale jak staly dwa nadajniki tak nadal stoja i emituja.

    Chyba ze przy okazji zlikwiduje sie trzeci, albo i czwarty.

    J.

  • 88. Data: 2010-09-19 17:15:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale jak staly dwa nadajniki tak nadal stoja i emituja.

    Przypomnę, że chodziło o ograniczenie mocy przez nadajniki telewizyjne.
    Chyba jednak to jest ograniczeniem mocy nadajnika telewizyjnego
    konkretnej stacji -- w tym przypadku już wirtualnego, bo chodzi tylko
    o kawałek jednego multipleksu.

    > Chyba ze przy okazji zlikwiduje sie trzeci, albo i czwarty.

    A nie? Raczej te multipleksy nie zapełnią się samymi nowymi programami.
    Te z trzeciego i czwartego nadajnika powędrują tam w pierwszej kolejności.

    --
    Jarek

  • 89. Data: 2010-09-19 17:20:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Sep 2010 17:15:26 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >Chyba jednak to jest ograniczeniem mocy nadajnika telewizyjnego
    >konkretnej stacji -- w tym przypadku już wirtualnego, bo chodzi tylko

    To zalezy czy cztery programy w eterze zmieszcza sie w polowie
    multipleksu i razem beda emitowac polowe mocy jednego nadajnika, czy
    "natura nie znosi prozni" i programow przybedzie :-)

    J.

  • 90. Data: 2010-09-19 17:29:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > To zalezy czy cztery programy w eterze zmieszcza sie w polowie
    > multipleksu i razem beda emitowac polowe mocy jednego nadajnika,
    > czy "natura nie znosi prozni" i programow przybedzie :-)

    No właśnie nie zależy -- ile by programów nie było, to moc nadajnika
    wirtualnego (w multipleksie) będzie mniejsza niż moc nadajnika
    analogowego. Tak samo jeśli nie będzie się wpuszaczać na środkowy
    pas autostrady samochodów tylko z kierowcą, bez pazażerów (w USA tak
    czasem robią), to zużycie paliwa na dupomilę będzie mniejsze.

    --
    Jarek