    From: " e^x/dx" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Żarówki LED - pytanie o strumień świetlny lub jasność.
    Date: Mon, 12 Dec 2011 22:09:05 +0000 (UTC)

    Mam już dosyć obłażących z lakieru żarówek PY21W w kierunkowskazach.
    Po paru miesiącach nie widać, że były zabarwione i "migacze" świecą
    na biało. Wpadłem na pomysł, by zastąpić PY21W odpowiednikami LED,
    ale wszystkie, które napotkałem świecą dużo słabiej od żarówek.
    Czy są na rynku takie zamienniki, które mają strumień przynajmniej
    odpowiadający 70% strumienia zwykłej żarówki?

    Pozdrawiam,
    e^x/dx