    From: Paweł <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Zamiana pamięci wew <-> zewn (lekko OT)
    Date: Mon, 2 Feb 2015 12:58:15 +0100

    Witam,

    Mam nadzieję, że niezby daleko odbiegam od podstawowej definicji grupy...

    Zakupiłem dziecku tablet Samsung Tab4 z 8GB na pokładzie.

    Po zainstalowani kilkunastu aplikacji (AngryBirds w paru wersjach, LEGO City
    w paru wersjach, Gadający Tom, Temple Run, Cut the Rope, Greedy Spiders, Spy
    Mouse, Where's my Water? itp.) pamięć wewnętrzna się skończyła...

    Próbowałem przenieść aplikacje na kartę (64GB) ale aplikacje się bronią
    przed przenosinami albo migrują w max 20% (głównie dane) a potem, na domiar
    złego, jeszcze się nie chcą upgrejdować z Google PLAY.

    Jak tu żyć? Karta SD wykorzystana jest w niewielkim stopniu.

    Na forum Androida ktoś pisał o zamianie trybu używania pamięci sdcard <->
    extsd.

    Czy do tego trzeba rootować tablet?

    Czy ma to sens? Czy można oszukać system? Czy karta się wyrabia z operacjami
    we-wy?

    Czy ktoś to przerabiał... a i może świadczy takie usługi (W-wa)?

    Pozdrawiam

    Paweł