  • 1. Data: 2009-06-25 05:47:15
    Temat: Zakupy z Louisa w PL sklepach...
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    Swego czasu podpytywałem Was o zakupy motocyklowe w PL (kask, spodnie,
    itp), opinie okazały się bardzo trafne - dzięki! ;)
    Dodam tylko od siebie, że szczerze polecam f-rmę Moto-akcesoria (mają
    sklepy w różnych miastach), konkretna, miła obsługa, ale co jest
    najważniejsze...

    Można u nich zamówić chyba wszystko co jest dostępne u Louisa bez
    konieczności jechania do Niemcowni, pośługują się tymi samymi numerami
    katalogowymi, więc wystaczy użyć ctrl+A ctr+C ctrl+V ;)

    Oczywiście nie mają na stanie całości od ręki, ale można zamówić niemal
    każdy drobiazg z katalogu, okres dostawy ok 3 tygodni, trochę trwa, ale
    można. ;)
    Co najważniejsze - ceny! Są niemal identyczne jak u Louisa, co więcej,
    jeśli na www Louisa jest przecena można się o taką samą przecenę
    "upomnieć" na miejscu!
    Bardzo fajne jest też to, że można zamówić towar, obejrzeć na miejscu,
    ale jeśli nie podpasuje nie ma obowiązku kupowania!
    Przykładowe różnice w cenach artykułów, które ja brałem wynosiły
    symboliczne kilkanaście złociszy, więc zupełny luz.

    P.S. Nie mam nic wspólnego z f-mą Moto-akcesoria, ale jako bardzo
    zadowolony klient zwyczajnie ją polecam z autopsji i na pewno skorzystam
    jeszcze nie raz w przyszłości!

    --
    Pozdr! falco fKG - serwis części reklama PL cała - www.mfalco.empestudio.com

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT