  • 11. Data: 2010-04-06 06:42:26
    Temat: Re: Zakupy na eBay z Chin czy warto kupowac tam elektronike?
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hp5ftr$c4v$1@news.onet.pl...

    > To sklepy to akurat badziew i tandeta, ale jak sie zna kogo trzeba to
    > mozna kupic Oryginalne kopie. Chinczyki czesto pod zamowienie baranow z
    > USA buduja 2 identyczne zaklady pracy, w jednym produkuja oryginaly w
    > drugim "oryginaly" jaosc jest nie do odroznienia. ostatnio kupilem Pady do
    > PS3 Dualshock za 1/4 ceny w polsce roznily sie tylko tym od oryginalow ze
    > na pudelku bylo zaklejone jakas naklejka logo SONY.
    >
    > O popularnym Dreambox 500 nie wspomne bo to tluka chyba w kilkudziesieciu
    > fabrykach.

    Ja np. zamwaiałem przez EBAY oscyloskop z HK.
    Przyszedł jak należy tyle że z HK do W-wy dotarł w 3 dni, a z W-wy
    odzyskałem go po
    przejściu papierków i procedur poczto-polskich po 2 tyg.
    Cło zależy od towaru na niektóre go nie ma ( mój oscylek był bez cła), ale
    VAT oczywiście sobie naliczyli.
    Za duża i poważna przesyłka żeby przeszło jako gift.
    Płatność PAYPAL więc koszty przelewu zerowe, a kasa na miejscu w 15 sekund,
    ale trzeba uważać sporo czytać opinii
    i nie brać od chinola z 5 komentarzami.
    Brałem też inne pierdoły drobniejsze i zawsze było spoko, bez opłat
    dodatkowych i szybko.

    Rafał