  • 1. Data: 2010-03-16 11:08:10
    Temat: Zakładki
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Witajcie,

    Szukam szukam i nie moge znalezc. Jest jakis fajny skrypcior napisany
    przez Polaka (strona po angielsku) gdzie jest opisany fajny system
    zakladek/tabsow bez przeladowywania strony.

    Mozecie poratowac linkiem?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 2. Data: 2010-03-16 11:17:05
    Temat: Re: Zakładki
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 12:08, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" pisze:
> [...]
    > przez Polaka (strona po angielsku) gdzie jest opisany fajny system
    > zakladek/tabsow bez przeladowywania strony.

    cos podobnego do tego:
    http://www.barelyfitz.com/projects/tabber/

    mozna bylo okreslic np otwarta zakladke po zaladowaniu strony.... itp

  • 3. Data: 2010-03-16 11:17:54
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 12:17, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" pisze:

    > cos podobnego do tego:
    > http://www.barelyfitz.com/projects/tabber/
    >
    > mozna bylo okreslic np otwarta zakladke po zaladowaniu strony.... itp

    http://www.kminek.pl/lab/yetii/

    yeti ;)

  • 4. Data: 2010-03-16 11:58:39
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

> [...]
    > przez Polaka (strona po angielsku) gdzie jest opisany fajny system
    > zakladek/tabsow bez przeladowywania strony.

    http://www.nadarzynski.net/tests/tab2/

    Nie mam opisu do tego, nie twierdzę, że jest super (powstało jakiś czas
    temu i brakło mi energii na rozwijanie) - ale jeśli Ci wpasuje, to
    możesz zawsze przekształcić to do własnych potrzeb. Zaletą jest chyba
    prostota.

    --
    Radek N.