  • 51. Data: 2013-05-15 12:26:17
    Temat: Re: Zabawy w algorytmikę.
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 maja 2013 09:21:44 UTC+2 użytkownik Miroslaw Kwasniak napisał:
    > Je�eli ja Ciebie rozumiem i si� nie myl� - to niestety intuicja
    > siďż˝ myli ;)

    > Dla stanu pocz�tkowego
    > ? a
    > %80 =
    > [1 1 1 0 0]
    > [1 1 1 1 1]
    > [1 1 1 1 1]
    > [0 1 0 0 0]
    > [0 0 0 1 1]
    > Wszytkie 4 nieredundantne rozwi�zania zawieraj� pola, kt�re
    > nawet 4-5 razy zmieniajďż˝ stan.
    Racja. Dziekuje za przeanalizowanie :)

    Dterministyczne gry jednoosobowe ze skonczona iloscia stanow zwykle
    maja zlozonosc wykladnicza. Niektore z tych gier sa jednak wyjatkowe i
    mozna je rozwiazywac w czasie wielomianowym.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2013-05-15 16:11:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 15 May 2013 07:49:21 +0000 (UTC), Miroslaw Kwasniak
    <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl> wrote:

    >Oszacowanie złożoności problemu, zależy od algorytmu ;)

    Nie

    A.L.

  • 53. Data: 2013-05-15 16:12:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 15 May 2013 03:26:17 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:

    >Dterministyczne gry jednoosobowe ze skonczona iloscia stanow z

    A co to za zwierze?...

    A.L.

  • 54. Data: 2013-05-16 11:39:04
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 maja 2013 16:12:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
    > A co to za zwierze?...
    Prawie to samo co dwuosobowe. Przykładem jest gra samotnik, problem
    skoczka szachowego, itd. Tez maja drzewo gry, też maja stany opisane jako
    wygrane albo przegrane, tez sa dozwolone ruchy w kazdym stanie, tez jest
    podzial na gry z pelna informacja i nie (np. niektore pasjanse), ino gra w
    nia jeden gracz a nie dwaj.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2013-05-16 12:33:37
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-16 11:39, M.M. pisze:
> [...]
    > podzial na gry z pelna informacja i nie (np. niektore pasjanse), ino gra w

    Pasjans. Albo pouładaj talię kart w kolejności używając jedynie
    zamian kart miejscami... zaraz, przecież to sortowanie!

    ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 56. Data: 2013-05-16 13:02:09
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 12:33:37 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Pasjans. Albo pouładaj talię kart w kolejności używając jedynie
    > zamian kart miejscami... zaraz, przecież to sortowanie!

    Albo uczenie sieci neuronowej: dobierz tak wartości, aby był minimalny
    błąd :)

  • 57. Data: 2013-05-20 16:26:34
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-09 14:15, bartekltg pisze:
    > Hmm, dopiero co była poprzednia edycja, albo obsuwa,
    > albo robią co pół roku;-)
    >
    > http://potyczki.mimuw.edu.pl/
    >
    > 21-28 maja.

    No i się zaczęło. Na razie rozgrzewkowe zadanko
    z bonusem dla fira, czyli napisz kod najmniejszą
    liczbą znaków, a dostaniesz koszulkę:)

    pzdr
    bartekltg