  • 1. Data: 2012-03-21 08:24:31
    Temat: Zaawansowane środowisko programistyczne pod Linuxa
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    Witam

    Poszukuję alternatywy Quanty. Eclipse mnie nie interesuje. Napisane
    jest w Javie a z obsługą takich programów osoby niepełnosprawne mają
    problemy. Interesuje mnie linuxowy (najlepiej kde) program mający całą
    funkcjonalność quanty.

    Dziękuję

  • 2. Data: 2012-03-21 09:04:42
    Od: rePeter <n...@s...no>

    Wed, 21 Mar 2012 01:24:31 -0700 (PDT)
    ShrekPl <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > jest w Javie a z obsługą takich programów osoby niepełnosprawne mają
    > problemy. Interesuje mnie linuxowy (najlepiej kde) program mający całą

    Nie wiem co teraz potrafi Quanta ale spróbuj Bluefish.

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://komputerowe.zakamarki.net

  • 3. Data: 2012-03-21 11:02:24
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    On 21 Mar, 10:04, rePeter <n...@s...no> wrote:
    [...]
    > Nie wiem co teraz potrafi Quanta ale spróbuj Bluefish.

    Quanta już nie jest rozwijana od kilku lat.
    A bluefish jest za prosty :/.

  • 4. Data: 2012-03-21 13:56:03
    Od: bh338 <l...@d...tld>

    Dnia 2012-03-21, o godz. 04:02:24
    ShrekPl <b...@g...com> napisał(a):

    > On 21 Mar, 10:04, rePeter <n...@s...no> wrote:
    > [...]
    >
    > Quanta już nie jest rozwijana od kilku lat.
    > A bluefish jest za prosty :/.

    Komodo Edit - dosyć rozbudowane i przede wszystkim responsywne.

  • 5. Data: 2012-03-22 09:39:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 21 Mar 2012 13:56:03 +0100,
    bh338 <l...@d...tld> screamed:

    QtCreator?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:38:58 user up 13115 days, 21:33, 1 user, load average: 0.98, 0.81, 0.72 ]

    It is wonderful to be here in the great state of Chicago. -- Dan Quayle