  • 51. Data: 2017-03-21 10:07:48
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.03.2017 09:59, J.F. wrote:
    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > W DE 2.5 wiecej ludzi mieszka.
    > Nawet jak grzeja gazem a nie weglem, to i tak sporo CO2 leci.
    >
    > Tylko ... CO2 smogu nie czyni.

    Jak już być precyzyjnym to smogu w PL raczej się nie spotyka.
    Smog to połączenie dymu z mgłą smoke+fog.
    U nas to raczej zadymienie.
    Smog to był w Londynie w latach 50tych

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 52. Data: 2017-03-21 14:29:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2017 o 08:52, quent pisze:

    > DE ponoć emitują do atmosfery 2,5 x więcej CO2 niż PL.

    A Skandynawowie więcej etanolu chleją. Ale co to ma wspólnego ze smogiem?

    Bo twój post coraz bardziej mnie utwierdza w przekonaniu, że w tej
    sprawie najgłosniej krzyczą ci, co o sprawie wiedzą niewiele, a w
    zasadzie to tyle co ktoś na mieście krzyknął.

    Przypomnę tylko w temacie smogu i samochodów, że rekordowe stężenie
    PM2,5 odnotowano w długi weekend trójkrólowy, gdzie śmierdzące tdiki
    spały na parkingach albo smrodziły w Zakopcu.

    Shrek

  • 53. Data: 2017-03-21 14:33:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.03.2017 14:29, Shrek wrote:
    > Bo twój post coraz bardziej mnie utwierdza w przekonaniu, że w tej
    > sprawie najgłosniej krzyczą ci, co o sprawie wiedzą niewiele, a w
    > zasadzie to tyle co ktoś na mieście krzyknął.

    Ja nie krzyczę. W ogóle mam to gdzieś kto ile emituje.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 54. Data: 2017-03-21 14:43:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2017 o 14:33, quent pisze:

    > Ja nie krzyczę. W ogóle mam to gdzieś kto ile emituje.

    To jak masz to gdzieś, to po co głupią propagandę siejesz?

    Shrek

  • 55. Data: 2017-03-21 15:05:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.03.2017 14:43, Shrek wrote:

    > To jak masz to gdzieś, to po co głupią propagandę siejesz?

    Nic nie zrozumiałeś? Nie moja wina.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 56. Data: 2017-03-21 15:10:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2017 o 15:05, quent pisze:

    > Nic nie zrozumiałeś? Nie moja wina.

    No nie zrozumiałem - co ma CO2 do smogu? Jesteś jak ci kretyni z
    greenpeace co włażą na chłodnie kominową myśląc że to komin?

    Shrek

  • 57. Data: 2017-03-21 16:18:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 Mar 2017 08:22:43 +0100, quent

    > Nie ma to znaczenia.

    Ma znaczenie, bo chciałbym w końcu zobaczyć jakieś dowody na Twoje
    twierdzenia. Póki co widzę, że za dużo się filmów naoglądałeś. Jest
    zasadnicza różnica pomiędzy tym co MOŻE a co robi. Jak ma coś zrobić, to
    zrobi to siłowo i żadne uzależnianie ludzi np. od prądu (węgla, ropy czy
    płatności) nie jest potrzebne -- czego przykłady były już w przeszłości
    wielokrotnie i to najczęśniej nie za demokracji i kapitalizmu, a za komuny
    i nazizmu.

    > Ważne jest to co może zrobić państwo gdy
    > społeczeństwo jest krnąbrne.

    Znaczy jak grecy chcieli dalej gówno robić i tylko kasę ssać w wyniku czego
    zaczęli zadymy robić, to byli właśnie krnąbrni? Dobre.

    > Ja rozumiem, że większość jest głupia. Sam to przyznajesz.
    > Ale za demokracją jesteś pewnie? :-)

    Zdecydowanie bardziej niż za komuną, nazizmem czy aby każdy żyjący w
    społeczeństwie mógł robić co mu się rzewnie podoba wg własnego uznania.

    > Ja tam widzę co się dzieje na moim osiedlu, które dziś liczy ok 100 domów
    > jednorodzinnych. Wszystkie powstały w ostatnich kilku latach na terenie
    > na którym jest gaz. Zimą okolica nie jest zadymiona. Ciekawe dlaczego?
    > Nikt nikomu nie broni tu smrodzić na potęgę.

    Sam fakt że nie jest zadymiona nie oznacza automatycznie, że masz zdatne i
    sensownej jakości do użycia powietrze. Zrób sobie prosty test (z wilgotnym
    wacikiem na rurze odkurzacza), to się jeszcze zdziwisz jakim syfem
    oddychasz. Wiem, Ciebie to ponoć gówno obchodzi. Ale mnie dla odmiany, jak
    i wielu innych, obchodzi.

    > Napisałeś dokładnie "ma tyle ile wypracuje".
    > A to jest oczywiście bzdura!

    Zmiłuj się i przestań po raz kolejny wyrywać zdania z kontekstu... Przecież
    oczywiste jest, że podatki się płaciło, płaci i płacić się będzie. Jak
    wypracuje 10 tys. zł to dostanie więcej niż jak wypracuje 5 tys.

    > Typowy problem istniejący tylko w głębokim socjalizmie :-)

    W socjaliźmie to był problem, bo do taksówek (jedynych słusznych) to były
    kolejki. Rolnik zaś miał problem, bo w większości zamiast traktora czy
    kombajnu miał tylko chomąto i kosę. Obecne problemy, typu maźnięcie kartą
    przez czytnik przy wejściu do obory, to żadne problemy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 58. Data: 2017-03-21 16:31:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 Mar 2017 08:56:22 +0100, quent

    > Zmiany wprowadza się stopniowo vide gotowanie żaby.
    > Kolejne pakiety klimatyczne zaostrzają podejście.
    > Wszystko odbywa się takim schematem.

    No i dobrze, że zaostrzają, bo o zdrowie warto dbać. Nadal jednak nie
    odpowiedziałeś na zasadnicze pytanie, gdzie i kiedy szantażowali
    społeczeństwo zakręceniem kurka z gazem, paliwa czy prądu... Taka Francja
    prądem się grzeje od 15-20 lat, samochody na prąd też wprowadzają i jakoś
    ani prąd nei drożeje, ani nikt nikomu nic nie wyłącza. Nadal twierdzę, że
    masz jakieś czarne myśli, opierajace się na filmach i portalach
    traktujących o teoriach spiskowych.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 59. Data: 2017-03-21 16:35:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 Mar 2017 01:49:29 -0700 (PDT), p...@g...com

    > pieców węglowych w DE jak na lekarstwo,
    > przemysł super hiper eko a smog jak w Polsce :-)

    Też się opierasz na portalikach spiskowych? :P Najłatwiej tam pojechać i
    sprawdzić samemu -- róznicę, wstosunku do naszego ciemnogrodu, da się
    wyczuć nieuzbrojonym nosem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2017-03-21 16:37:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Mar 2017 08:52:35 +0100, quent

    > DE ponoć emitują do atmosfery 2,5 x więcej CO2 niż PL.

    Może dlatego, że w znacznym stopniu grzeją prądem, a i minimum 2x więcej
    ludzi mają. Czyli w rezultacie wychodzi, że mniej generują. A i tak CO2 to
    pikuś, w końcu każdy człowiek CO2 produkuje. Chodzi o PMy i inne toksyczne
    i rakotwórcze syfy które idą z niskiej emisji. Jesteś normalnie ja ten
    pelikan, co łyka wszsytko co mu podsuną.

    --
    Pozdor
    Myjk