-
1. Data: 2014-02-08 12:10:36
Temat: YamahaTZRmoc
Od: Kamila00 <patka1369@_NOSPAM_vp.pl>
Witam. Jestem w trakcie kupna Yamahy TZR. Jednak mam wątpliwości ponieważ
w motocyklu została założona większa zębatka na tył. Przez co motocykl
powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Jednak ta Yamaha strasznie muli
przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce
czy to może być coś innego.?
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2014-02-10 10:59:09
Temat: Re: YamahaTZRmoc
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Kamila00 <patka1369@_nospam_vp.pl> wrote:
> Przez co motocykl powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy.
Moc to on będzie miał taką samą. Moment na kole większy.
moc = moment * prędkość obrotowa (i to jeszcze podzielone przez 9549.3,
żeby uzyskać moc w kW z momentu w Nm i prędkóści w rpm, lub przez 7121,
żeby uzyskać moc w koniach mechanicznych).
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
3. Data: 2014-02-10 13:27:47
Temat: Re: YamahaTZRmoc
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Sat, 8 Feb 2014 11:10:36 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kamila00
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Witam. Jestem w trakcie kupna Yamahy TZR. Jednak mam wątpliwości ponieważ
> w motocyklu została założona większa zębatka na tył. Przez co motocykl
> powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Jednak ta Yamaha strasznie muli
> przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce
> czy to może być coś innego.?
DT125, która ma ten sam silnik występowało kilka wersji o różnej mocy.
Różnice były w module zapłonowym i wydechu. Być może trafiłeś na zdławioną
wersje.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/