-
1. Data: 2014-04-12 20:33:24
Temat: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>
Witam. Planuję w niedalekiej przyszłości zrobić prawko kat.A2 będzie to
moje pierwsze prawko. Puki co jeżdżę czasami na wielu motocyklach więc
wprawę kilkuletnią już jakąś tam mam :P. Planowałem, że po wyrobieniu A2
kupił bym Kawasaki Ninja 300 ale niestety jest troszeczkę za droga ale
ostatnio dowiedziałem się, że można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć
moc do 35 kW i udać się do wydziału ruchu i bez problemu można
zarejestrować na właśnie ten rodzaj prawa jazdy. I tu moje pytanie jak bym
kupił jeden z 3 motocykli a mianowicie Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub
Suzuki GSX-R 600 k6. To mógł by mi ktoś mniej więcej objaśnić jak bardzo
słabsza była by maszyna od kupionej bez obniżonej mocy (dokładniej chodzi
mi o spalanie, przyśpieszenie i v-max). Z góry bardzo dziękuję. :)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2014-04-12 20:45:46
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
On 12/04/14 20:33, freefalldiablo wrote:
> można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć moc do 35 kW [...]
> jak bym kupił [...] Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub Suzuki GSX-R 600 k6
Aaaargh ktoś mi wytłumaczy sens? Toż to jak kupować nie wiem, Audi TT
żeby jeździć 200 metrów do kościoła...
--
Alf/red/
-
3. Data: 2014-04-12 20:56:33
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>
Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale
jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na
troszeczkę słabszej mocy.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
4. Data: 2014-04-12 21:08:32
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>
Alf/red/ napisal
> On 12/04/14 20:33, freefalldiablo wrote:
> Aaaargh ktoś mi wytłumaczy sens? Toż to jak kupować nie wiem, Audi TT
> żeby jeździć 200 metrów do kościoła...
Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale
jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na
troszeczkę słabszej mocy.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
5. Data: 2014-04-14 08:16:46
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: ursyn <u...@g...com>
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 21:08:32 UTC+2 użytkownik freefalldiablo napisał:
> jakieś tam doświadczenie mam
ha ha. Kup litra, zarejestruj na 50tkę. No i strunę koniecznie, nie zapominaj o
strunie.
-
6. Data: 2014-04-14 11:25:43
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
freefalldiablo pisze:
> Rozchodzi ogólnie o ty że to będzie mój własny, pierwszy motocykl ale
> jakieś tam doświadczenie mam. Tak że jakiś czas poduczył bym się na
> troszeczkę słabszej mocy.
Z tego co pamiętam, kastracja potrafi wpłynąć negatywnie na zużycie
paliwa. Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie
jeździć, wystarczająco dobrze na polskich drogach.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
7. Data: 2014-04-15 17:40:06
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: p...@b...pl
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 20:33:24 UTC+2 użytkownik freefalldiablo napisał:
> ostatnio dowiedziałem się, że można zakupić mocniejszy motocykl zmniejszyć
>
> moc do 35 kW i udać się do wydziału ruchu i bez problemu można
>
> zarejestrować na właśnie ten rodzaj prawa jazdy. I tu moje pytanie jak bym
>
> kupił jeden z 3 motocykli a mianowicie Yamahe YZF R6, Yamahe YZF R1 lub
>
> Suzuki GSX-R 600 k6. To mógł by mi ktoś mniej więcej objaśnić jak bardzo
>
> słabsza była by maszyna od kupionej bez obniżonej mocy (dokładniej chodzi
>
> mi o spalanie, przyśpieszenie i v-max). Z góry bardzo dziękuję. :)
Skastrowana i tak będzie wystarczająco szybka jak na pierwsze moto a niskie obroty
nie powinny być wiele gorsze niż pełnej wersji. Nie do wszystkich modeli są zestawy
kastrujące, ale to mniejszy problem. Pytanie które zestawy są zgodne i uznane przez
polskie przepisy - zmiana mocy to zmiana homologacji ktoś to musi wbić w dokumenty i
się pod tym podpisać. Trzeba by spytać autoryzowanych dealerów marek.
KJ
-
8. Data: 2014-04-20 14:30:44
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: freefalldiablo <dariuszkozolup@_NOSPAM_wp.pl>
Piotr Rezmer napisal
> Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie
> jeździć, wystarczająco dobrze na polskich drogach.
https://www.youtube.com/watch?v=MlRgOfU_Kdk Znalazłem w sieci ten filmik
czyli już wiemy że jedzie ponad 200km/h oraz przyśpieszenie ma niezłe :)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
9. Data: 2014-04-20 21:40:25
Temat: Re: Yamaha R6, R1 i Suzi GSX-R k6 na kat.A2
Od: Arni <a...@n...spam>
W dniu 20.04.2014 14:30, freefalldiablo pisze:
> Piotr Rezmer napisal
>
>> Ale nie przejmuj się, na pewno da się kastratem dynamicznie
>> jeździć, wystarczająco dobrze na polskich drogach.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=MlRgOfU_Kdk Znalazłem w sieci ten filmik
> czyli już wiemy że jedzie ponad 200km/h oraz przyśpieszenie ma niezłe :)
nooo, w sam raz do nauki
--
Arni