  • Data: 2012-11-11 19:21:17
    Temat: Yamaha Fazer - prosba o opinie
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Szukam pierwszego motoru dla siebie i myślę o Fazerze FZS600.
    Możecie ocenić tego fazera?

    http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-2000r-fazer-i278271
    7701.html

    Rozmawialem z klientem i ...

    - cos pewnie z przerywaczem lub masa bo czasem przyspiesza mu kierunkowskaz
    - trip sie zeruje przy wylaczeniu moto ...

    Mowił, ze chyba zrobilo sie to po tym, jak jakis klucz pod kanapa luzno latal i
    przetarl jakis przewod.

    Na co mój kolo zwrócił uwagę ..

    - chyba naklejki nie sa ORY, wyglądają na białe, a powinny być srebrne. Widać, że WAY
    OF LIFE był wycięty razem z resztą bo taki sam odcień.
    - lakier jak na przebieg i rok za idealny
    - lusterka chyba nie są chyba ORY
    - ja zobaczyłem brak ciężarków na kierze
    - lusterka przednie chyba za bardzo w dół wiszą? na innych fotkach w sieci widziałem,
    że kierunki 3mają poziom.
    - dostrzegłem dziwne głębokie rysy na obudowie prędkościomierze ... dziwne, to by nie
    powstało od upadku klucza na licznik
    - pokrywa przy wlewie oleju ma coś za idealny lakier, naturalne by było, że nogą się
    trze po tym, a pokrywka mniejsza z przodu już bardziej naturalne ma zużycie