  • 1. Data: 2013-02-17 23:39:36
    Temat: Xsara Picasso i Grand Scenic
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos z grupowiczow mial do czynienia z Xsara Picasso ORAZ z Grand
    Scenikiem? Chodzi mi o porownanie wrazen z uzytkowania, no chyba ze ktos
    jezdzil dluzej jednym i drugim autem i moze porownac np. ogolna awaryjnosc.

    Ja jednym i drugim zrobilem zaledwie po kilkanascie km, a to troche malo :/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-02-18 00:26:51
    Temat: Re: Xsara Picasso i Grand Scenic
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.02.2013 23:39, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Ja jednym i drugim zrobilem zaledwie po kilkanascie km, a to troche malo :/

    50% tego porównania to silnik, a o tym nie wspominasz..

  • 3. Data: 2013-02-18 09:14:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 00:26:51 +0100, ToMasz napisał(a):

    > 50% tego porównania to silnik, a o tym nie wspominasz..

    Bo silnikow jest multum i sa ogolnie dobrze znane - jezdza w wielu autach.
    Ale kazda uwaga sie przyda - jak wiesz cos o silnikach, to napisz.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-02-18 09:48:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 17-02-2013 o 23:39:36 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Scenikiem? Chodzi mi o porownanie wrazen z uzytkowania, no chyba ze ktos
    > jezdzil dluzej jednym i drugim autem i moze porownac np. ogolna

    Mam C4GP 2.0 HDI (90kkm) - następca Xsary i Grand Scenica 1.9 dCi (330kkm)
    - ogólna awaryjność taka sama - brak znaczących awarii - sama eksploatacja.

    TG

  • 5. Data: 2013-02-18 10:22:10
    Od: "MaciejP" <n...@o...pl>

    > Czy ktos z grupowiczow mial do czynienia z Xsara Picasso ORAZ z Grand
    > Scenikiem? Chodzi mi o porownanie wrazen z uzytkowania,

    Jeżdżę kilkuletnią Xsarą Picasso 2.0 90KM od pół roku.
    Jeśli chodzi o porównanie to przejechałem też tylko kilka km Scenikiem jako
    pasażer - Xsara jest chyba lepiej wyciszona ale za bardziej ,,plastikowa,, w
    środku i te plastiki bardziej słychać. Tłumienie hałasów z zewnątrz u mnie
    dodatkowo załatwiają wytłumione matami drzwi - może stąd ta różnica.
    Więcej schowków, półeczek ma Scenic, ale do częsci bagażowej Xsary zmieści
    się więcej psów ;-). Dodatkowo można mocno powiększyć część bagażową
    pozostawiając całkowicie poziomą podłogę (czyli zmieści się jeszcze więcej
    psów ....).
    Zimą przy kilkunastu stopniach poniżej zera potrafi się buntować i pali za
    2-3 razem.

    Mam nadzieję że pomogłem
    Maciek