  • 1. Data: 2011-05-31 12:16:53
    Temat: Wytargac klawisz
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Jak bezpiecznie wyjac klawisz z klawiatury mechanicznej, ze switchami, tak,
    zeby nic nie uszkodzic?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2011-05-31 12:50:50
    Temat: Re: Wytargac klawisz
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Norbert"
    >Jak bezpiecznie wyjac klawisz z klawiatury mechanicznej, ze switchami, tak,
    >zeby nic nie uszkodzic?

    Jak dotąd wszystkie "pełnoskokowe" klawiatury, które miałem w łapach
    miały po prostu klawisze na wcisk (sprawdzić czy nie spacja, shift, czy
    inny enter).

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 3. Data: 2011-05-31 13:04:27
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 31 May 2011 14:50:50 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > Jak dotąd wszystkie "pełnoskokowe" klawiatury, które miałem w łapach
    > miały po prostu klawisze na wcisk (sprawdzić czy nie spacja, shift, czy
    > inny enter).

    No wlasnie chodzi o shift i widze, ze tam sa jakies "druty". A opor stawia
    mocny, wiec nie chce go uwalic, a musze zajrzec, bo prawa strona lekko haczy
    i chce to zbadac.

    ps. przypominam ze to klawiatura mechaniczna, nie zwykla, wiec moze byc inny
    mechanizm mocowania klawisza.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2011-05-31 13:28:49
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >i chce to zbadac.
    >
    >ps. przypominam ze to klawiatura mechaniczna, nie zwykla,

    A "zwykła" jest jaka? Telepatyczna?

    >wiec moze byc inny
    >mechanizm mocowania klawisza.

    Etam. Pewnie standardowo na środku bolec na sprężynie, po bokach uszka
    do klamry z drutu.

    --