    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wyświetlacze RGB - jakim procem popędzać?
    Date: Mon, 11 Oct 2010 20:12:10 +0200

    Witam

    Pytanie (nieco dziwne) wynika z tego, że nie mam doświadczenia z tego
    typu wyświetlaczami. Chodzi o proste, statyczne obrazy i wyświetlacze
    bez zaawansowanych sterowników (wejścia RGB, pixel clock i synchr.) . Na
    czym (minimum) udało się je Wam "pogonić"? Czy wypada mieć tyle RAMu,
    żeby cały obraz zmieścić?? Czy są jakieś sztuczki, żeby to ładnie
    obejść? W ogóle się nigdy tym nie zajmowałem... Teraz chcę coś zrobić,
    ma to być prymitywnie proste ale ładnie wyglądać. Cena - do pewnego
    pułapu nie gra roli... No i nie wiem, czy wybrać wyświetlacz
    monochromatyczny czy kolorowy? Cenowo wychodzą podobnie, ale obawiam
    się, że sterowanie takim kolorowym LCD będzie dużo bardziej
    skomplikowane (czytaj droższe). Ze względu na "efekt" lepiej jednak dać
    kolorowy :). No i próbuję się zorientować gdzie leży to "minimum"
    sprzętowe...

    Konop