    From: " km" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Wysokie podwyżki u Hondy.
    Date: Wed, 12 Jan 2011 06:28:49 +0000 (UTC)

    Nie wiem czy zwróciliście uwagę.CBF 600 golas zupełny z ABS przekroczył 30tys.
    Jak to dobrze,że dwa lata temu kupiłem sobie taką samą za 23300...
    Z drugiej strony smutna sprawa,planuję kiedyś zmianę moto,trzeba będzie beknąć.
    CBF 1000 ABS tegoroczny 45100...szok!
    Najciekawszy moim zdaniem motocykl w tej chwili to CBF 1000 classic za 38200,
    ale to też kupa szmalu straszna.
    CB 1300 za 52400,żal.
    Podałem tylko próbkę motocykli które mnie osobiście się podobaja,
    inne segmenty na pewno również w górę.pzdr.