  • 11. Data: 2009-02-18 15:06:50
    Temat: Re: Wyrazy uznania.
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam

    On 18 Lut, 10:45, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > No właśnie! Tu miało coś jeszcze być!

    Kef kupiles Kleksa, czy jak tam sie on pieszczotliwie nazywal?
    :)

    pozdrawiam
    Mika
    z potforka

  • 12. Data: 2009-02-19 22:41:52
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:

    > To strasznie wazne info jest. Na Nasza Klase napisz jeszcze albo do
    > Glosu Raszyna moze. Nie zapomnij tez o sikaczu.

    Nieno, jakiś zgorzkniały naprawdę się robisz. Niedługo przebijesz
    mnie we wredocie :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 13. Data: 2009-02-20 07:19:09
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote in message

    > Nieno, jakiś zgorzkniały naprawdę się robisz. Niedługo przebijesz mnie we
    > wredocie :)

    Wiedzialem. Zazdrosnik. Juz sie pokajalem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955