  • 11. Data: 2014-10-27 07:41:42
    Temat: Re: Wyprzedzanie z prawej na autostradzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 09:40:56 -0700 (PDT), l...@g...com
    > Naprawde mozna? Nawet na zwyklej, ktora ma dwa pasy ruchu?

    Uwaga - w Niemczech ponoc nie ..

    J.

  • 12. Data: 2014-10-27 11:43:40
    Od: p...@g...com

    > Uwaga - w Niemczech ponoc nie ..
    >
    > J.

    a co oni tam wiedza o autostradach :-)
    Verstoß:
    außerhalb geschlossener Ortschaften rechts überholt 1 Punkt 100 Euro

    P.

  • 13. Data: 2014-10-27 18:19:58
    Od: <9...@7...181958.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Przepis odnosi się do jezdni. Autostrada jest drogą składającą się z
    > dwóch jezdni. Definicję drogi i jezdni znajdziesz w art. 2 PoRD.

    Przepis z drogą jednokierunkową również znajdziesz w PoRD (22.6, 49.1)

    Jezdnia (jednokierunkowa) jest elementem drogi (jednokierunkowej), sam
    odpowiedni przepis pokazałeś, więc Twoja uwaga (że jezdnia) niczego nie
    wniosła ;P

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2014-10-29 14:32:15
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Tom N" wrote in message
    d.141027.invalid...

    RoMan Mandziejewicz w

    > Przepis z drogą jednokierunkową również znajdziesz w PoRD (22.6, 49.1)

    Tam nie ma nic o wyprzedzaniu, a teraz o tym mowa.

    > Jezdnia (jednokierunkowa) jest elementem drogi (jednokierunkowej), sam
    > odpowiedni przepis pokazałeś, więc Twoja uwaga (że jezdnia) niczego nie
    > wniosła ;P

    Ale nie dyskutujemy o drogach jednokierunkowych, tylko o autostradach, które
    są w 99% przypadków drogami dwukierunkowymi o dwóch jednokierunkowych
    jezdniach. Więc Twój wywód o drodze jednokierunkowej miał się nijak do
    tematu wątku, a został słusznie poprawiony.

    --
    Axel

  • 15. Data: 2014-10-29 14:41:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    > Przepis z drogą jednokierunkową również znajdziesz w PoRD (22.6,

    Zawracanie.

    > 49.1)

    Zatrzymywanie.

    A wątek dotyczy wyprzedzania. Przepis o wyprzedzaniu znajdziesz w art.
    24 ust. 10 pkt 1.

    > Jezdnia (jednokierunkowa) jest elementem drogi (jednokierunkowej),

    Autostrada nie jest drogą jednokierunkową. Art. 2 pkt 3.

    > sam odpowiedni przepis pokazałeś, więc Twoja uwaga (że jezdnia)
    > niczego nie wniosła ;P

    Ostatnio starzy wyjadacze oznaczają się wyjątkowym brakiem minimum
    honoru. Tu chodzi tylko o przyznanie się do drobnego błędu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-10-29 15:46:21
    Od: <7...@9...154621.invalid> (Tom N)

    Axel w
    [...]
> [...]

    No to zostawię mięso, bo widzę, że wszyscy zapatrzeni w subject, a nikt nie
    widzi na co sie odpowiada...

    > Tam nie ma nic o wyprzedzaniu, a teraz o tym mowa.

    Patrz pozostawione mięso.

    > Ale nie dyskutujemy o drogach jednokierunkowych

    Patrz pozostawione cytaty.

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2014-10-29 15:46:21
    Od: <3...@2...154621.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello Tom,

    [...]

    > Ostatnio starzy wyjadacze oznaczają się wyjątkowym brakiem minimum
    > honoru. Tu chodzi tylko o przyznanie się do drobnego błędu.

    Tu nie chodzi o honor, tylko o trolling -- równie dobrze zamiast o jezdni
    mogłeś napisać, że obszar zabudowany/niezabudowany nijak ma sie do
    autostrady -- i też miałbyś rację.

    Tylko, że dalej Twoja racja nic nie zmienia w kwestii twierdzenia, że jakoby
    ilość pasów na drogach/jezdniach jednokierunkowych miała znaczenie w związku
    z zabudowanym ;P

    Ale oczywiście mogłem napisać np. tak:

    Drogi Marcinie Janie (Janie Marcinie?), jesteś błędzie, gdyż owszem PoRD
    jest przejrzysty jeżeli chodzi o wyprzedzanie, ale nie masz racji jeżeli
    chodzi związek wyprzedzania i ilości wyznaczonych pasów na autostradzie z
    obszarem zabudowanym/niezabudowanym. Wystarczą dwa do wyprzedzenia z prawej

    I tu Marcin być może dowiedziałby się, że wolno z prawej na autostradzie
    wyprzedzać.

    Albo tak:

    Marcinie, na jednokierunkowych ilość wyznaczonych pasów nie ma związku z
    obszarem zabudowanym i wystarczą dwa, żeby wyprzedzić z prawej.

    A tu Marcin by poszerzył wiedzę o drogi i jezdnie jednokierunkowe i
    wyprzedzanie... I by sie Roman nie przyczepił ;P

    Ba, mogłem też tak:

    Znaki D-3 ( *o ironio* _droga jednokierunkowa_ ) i D-9 (_autostrada_)
    informują, że mając wyznaczone dwa pasy ruchu w jednym kierunku można
    wyprzedzać z prawej niezależnie czy obszar jest zabudowany czy nie.

    I tu Marcin musiałby sięgnąć i sprawdzić co oznaczają D-x, Roman by sie nie
    przyczepił ;P

    Podsumowując, czy jezdnia, czy droga, czy autostrada, czy znak D-x nie ma
    najmniejszego znaczenia w kwestii przekazania Marcinowi przesłania, że są
    wyjątki dla wyprzedzania i nie trzeba 2-3 pasów

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2014-10-29 15:51:00
    Temat: Re: O wyższości pasów na autostradzie i jezdni jednokierunkowej na pasami na jezdni drogi jednokierunkowej
    Od: <6...@3...155100.invalid> (Tom N)

    Axel w

    > "Tom N" wrote in message
    d.141027.invalid...

    > Ale nie dyskutujemy o drogach jednokierunkowych, tylko o autostrada

    Czyli trzeba będzie się uciekać do zmiany tematu (na pręgu taki jeden już
    śmietnik robi...)

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2014-10-29 16:14:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Wednesday, October 29, 2014, 3:46:21 PM, you wrote:

    > Tu nie chodzi o honor, tylko o trolling

    Właśnie widzę :(

    [... blablabla ...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-10-29 21:21:16
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Tom N" wrote in message
    d.141029.invalid...

    Axel w
    [...]

    > No to zostawię mięso, bo widzę, że wszyscy zapatrzeni w subject, a nikt
    > nie
    > widzi na co sie odpowiada...

    Cały czas na to samo. Była mowa o warunkach wyprzedzania z prawej strony.
    Odpowiedziałbyś dobrze, gdybyś napisał (w tym, co zostawiłeś powyżej)
    "jezdni" zamiast "drogi". A jak Cię Roman poprawił, to się okazało, że
    nagle piszesz o czymś innym.

    > Patrz pozostawione cytaty.

    Brnij dalej... jak to było? Aaaa... - "Nic nas nie przekona, że czarne jest
    czarne, a białe jest białe!"

    --
    Axel