  • 11. Data: 2010-10-15 07:36:04
    Temat: Re: Wypadki w ujęciu telewizyjnym
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    J.F. napisal:
    > Bo skoro za 50km Katowice-Krakow placi sie .. 13 zl

    Nieaktualne. Płaci się już od dłuższego czasu 16 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-10-15 08:53:07
    Od: Jan Kotletty <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-14 15:34, Karolek pisze:

    > Czlowieku lecz swoje kompleksy gdzie indziej, a nie na grupach
    > dyskusyjnych, bo wychodzisz tylko na biedaka z malym fiutkiem, ktory
    > widzi wszedzie spisek.

    Guciu, weź ty czytaj ze zrozumieniem może.
    Przecież wyraźnie napisałem, że sprawy rozwijają się
    losowo. A nie spiskowo. Do spiskowania trzeba mieć
    jakąś koncepcję. Jakoś nie mogę jej dojrzeć.
    Powołanie kolejnej komisji? To już przerabiano
    tyle razy, że możemy to pominąć milczeniem.

    A że bogacze się izolują, to fakt. Wystarczy popatrzec
    na otaczane wysokim murami wille. Dla nas niebogaczy
    oznacza to, że maleje obszar dla nas dostepny.
    Czyli ze w korkach ubedzie mercedesow. Dobre i to...

    Ale nie dzieje sie tak na skutek spisku. Po prostu
    bogacz latwiej sie poogodzi z wysoka cena niz ktos
    taki, dla kogo cena bedzie niemal zaporowa.
    A ze bogacze silniej lobbuja, to chyba jasne
    i zrozumiale.

    Jan

  • 13. Data: 2010-10-15 22:02:11
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jan Kotletty" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bogacz latwiej sie poogodzi z wysoka cena niz ktos
    > taki, dla kogo cena bedzie niemal zaporowa.
    > A ze bogacze silniej lobbuja, to chyba jasne

    Mam dla Ciebie rozwiązanie. Zapisz się do bogaczy. Zacznij od niepisania
    pierdół w usenecie tylko pogłówkowania czy to co robisz przybliża cię do
    bycia bogaczem a jeśli nie to jak możesz to zmienić. Dobranoc.

  • 14. Data: 2010-10-15 22:46:30
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-15 22:02, Przemek V pisze:

    > Mam dla Ciebie rozwiązanie. Zapisz się do bogaczy. Zacznij od niepisania
    > pierdół w usenecie tylko pogłówkowania czy to co robisz przybliża cię do
    > bycia bogaczem a jeśli nie to jak możesz to zmienić. Dobranoc.

    Ależ drogi Guciu,

    Ja nie szukam żadnego rozwiązania. Ten gordyjski węzeł
    chyba nawet przeciąć się nie da.

    Ja przecież tylko próbuję przewidzieć, co będzie w najbliższym
    czasie. Na drogach i na ulicach. A że piszę, co widzę, to
    wnioski są takie a nie inne. Być bogaczem? Po kiego grzyba mi to?
    Martwić się, żeby mnie nie okradli i zżymać się na złośliwość
    biedoty, która jest chyba zbyt zamożna, skoro przeszkadza
    w ruchu drogowym? Posłuchaj sobie uważnie, co mówią ludzie
    z wierchuszki, choćby w telewizji. Oni naprawdę czują się
    bezradni. Widać to z każdej ich wypowiedzi. Np. były szef
    Partii Pracy pokrzykiwał na policję, żeby skuteczniej karała
    wykroczenia drogowe. Nie mógł się opanować i podniósł głos,
    kiedy wspomniał swoja jazdę do studia TV. Najwyraźniej mają
    oni dość obecnej sytuacji. Ale też najwyraźniej nie wiedzą,
    co zrobić z tym bigosem. Nie ma co liczyć na cud, że ktoś
    tak bezradny zasięgnie rady od kogoś spoza elity. Władza
    to narkotyk, uzależnia. Dlatego łatwo jest przewidzieć ciąg
    dalszy.

    Jan

  • 15. Data: 2010-10-16 20:21:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ drogi Guciu,
    >
    > Ja nie szukam żadnego rozwiązania. Ten gordyjski węzeł
    > chyba nawet przeciąć się nie da.

    Z pewnością nie Twoimi nożyczkami ale super, że odnalazłeś swoje miejsce w
    życiu, żyjesz spokojnie bez aspiracji i ambicji i jest ci dobrze.

> [...]
    > Martwić się, żeby mnie nie okradli i zżymać się na złośliwość
    > biedoty, która jest chyba zbyt zamożna, skoro przeszkadza

    ja nie widzę wkoło ani złośliwości ani jakiejś przeszkadzającej biedoty

> [...]
    > tak bezradny zasięgnie rady od kogoś spoza elity. Władza
    > to narkotyk, uzależnia. Dlatego łatwo jest przewidzieć ciąg

    Gdzieś ci się myśl przewodnia zgubiła albo niedokończyła. Dobranoc, idę umyć
    felgi w Ferrari bo strasznie pył z klocków na nich osiada :)